Ik overweeg om mijn 2012 game systeem te gaan vervangen en wissel graag van gedachte met jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral FPS gaming zoals Far Cry 5 en vergelijkbare titels. Dit moet 'lekker' draaien op 3440x1440, ik ga voor de Alienware Ultrawide met GSync of wellicht toch de Acer of Asus variant.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt, ik zie dat het tegen de 3k aan gaat lopen, dat wordt wel de limiet voor de WAF ben ik bang.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve muis en toetsenbord niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb ruimte zat onder het burea, dus ruime kast is prima voor goede airflow. Kan best even wachten op de Turing kaarten, denk dat 2080 voldoende gaat zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Denk dat het wel een Intel systeem gaat worden, voor de rest maakt het niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast mag dus groot zijn, liefst redelijk stil
Ga je overklokken?
Ja, wil er wel uit halen wat erin zit (CPU dan, GPU lijkt me die laatste paar % niet veel waard)
Wat verwacht je van ons?
Belangrijkste vraag is of dit lekker gaat lopen op 3440x1440, en of combinatie kast / luchtkoeler de juiste is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral FPS gaming zoals Far Cry 5 en vergelijkbare titels. Dit moet 'lekker' draaien op 3440x1440, ik ga voor de Alienware Ultrawide met GSync of wellicht toch de Acer of Asus variant.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt, ik zie dat het tegen de 3k aan gaat lopen, dat wordt wel de limiet voor de WAF ben ik bang.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve muis en toetsenbord niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb ruimte zat onder het burea, dus ruime kast is prima voor goede airflow. Kan best even wachten op de Turing kaarten, denk dat 2080 voldoende gaat zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Denk dat het wel een Intel systeem gaat worden, voor de rest maakt het niet zoveel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast mag dus groot zijn, liefst redelijk stil
Ga je overklokken?
Ja, wil er wel uit halen wat erin zit (CPU dan, GPU lijkt me die laatste paar % niet veel waard)
Wat verwacht je van ons?
Belangrijkste vraag is of dit lekker gaat lopen op 3440x1440, en of combinatie kast / luchtkoeler de juiste is.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8600K Tray | € 251,33 | € 251,33 |
1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 155,- | € 155,- |
1 | MSI GeForce RTX 2080 Duke OC | € 899,- | € 899,- |
1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 82,- | € 82,- |
1 | Dell Alienware AW3418DW Zwart | € 993,- | € 993,- |
1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 59,29 | € 59,29 |
2 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 154,90 | € 309,80 |
1 | Corsair RM750x (2018) | € 97,50 | € 97,50 |
1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 145,- | € 145,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.991,92 |