Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

party games voor volwassenen (4 - 6 spelers pc, ps4)

Pagina: 1
Acties:

• naenne
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 27-05 14:59
Hoihoi, ik ben voor een "lan" party met een groep 30ers op zoek naar party games die met 4 - 6 spelers op 1 scherm gespeeld kunnen worden.

Ik heb steam natuurlijk gebrowsed en gegoogled, en de games die ik tot nu toe heb zijn:

Stick fight: the game
Hidden in plain sight
Pico park
Ultimate chicken horse
Jackbox party pack

Wie weet er nog leuke (competetieve) party games met een lage learning curve die ook voor korte sessies goed te doen zijn. (dus geen rpgs, diablo etc.) dit mag op de ps4 en pc.

Alvast bedankt!

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
Overcooked? Max 4, maar ook leuk om te kijken :P

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• naenne
Nat-Water schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:46:
Overcooked? Max 4, maar ook leuk om te kijken :P
Die had ik ook al even bekeken, maar ik vraag mij een beetje af of dat voor 6 mannen samen ook echt leuk is, het oogt wat meer voor jonge spelers.

Tevens houden we can een beetje chaos en onbenulligheid.

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:29
Met maximaal 4 spelers is Duck Game ook een hele leuke.
Verder is overcooked inderdaad ook een hele goeie, en al helemaal als je van een beetje chaos en onbenulligheid houd.

Als je wat meer cooperatief wil heb ik veel lol gehad met Jamestown. En ook enkele keren vrienden veel lol zien hebben met Spelunky, al vereist die wat meer toewijding, dat is niet een party game waarop je de eerste sessie al makkelijk goed kan bijdragen. Maar als je dat allemaal voor de eerste keer speelt is het volgens mij wel leuk het spel samen te leren.

[Voor 10% gewijzigd door Flamesz op 17-09-2018 18:57]

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Gang beasts is ook een aanrader.
Ok maximaal 4 coach, online tot 8.

[Voor 36% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2018 18:59]

• naenne
Bedankt voor de reacties, ik zal deze spellen voorleggen aan de groep.

Meer suggesties altijd welkom!

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13:56
Little Big Planet 3 (PS4)

BattleBlock Theater vergelijkbare game (PC)

Er zijn meerdere topics te vinden hier op het fora als je die vind kom je nog heel wat ander spul tegen zowel voor PC en PS4

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Rocket league is ook nog een optie.

• Blaat
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:34

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Castle Crashers of Rayman Legends zijn ook leuke partygames. :)

Custom water loops zijn als pannenkoeken, je eerste mislukt altijd.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True