Gegroet Tweaker broeders
,
Op dit moment heb ik een Asus N750 met een GTX 850M 2GB waar ik heel erg blij mee ben geweest. Deze design werkpaard van Asus heeft mij voor werk en studie veel geholpen. Echter met de nieuwste render programma’s, komt de 850M niet meer mee. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil de volgende programma’s gebruiken
- Lumion 8.5 (render programma dat veel real time rendering gebruikt).
- Autodesk Autocad
- Autodesk Revit
- Adobe Photoshop
- Adobe Lightroom
- Adobe Indesign
- Adobe Illustrator
- Sketchup Pro
- Af en toe games
Je zou zeggen met dit lijstje, koop een laptop met een Quadro kaart. Maar ik wil het liefst een game kaart ivm render programma’s en het gamen in mijn vrije tijd.
Wat is je budget?
1400-1800. Indien het design iets meer vraagt, ben ik bereid wel een paar honderd euro erboven op te leggen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, echter is de N750 richting de 3,5 kg. Ik heb een goede rugtas dus dat vind ik niet storend.
Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren
Ik vertrouw nog steeds Acer niet als merk qua bouwkwaliteit, maar misschien is dat een vooroordeel.
MSI vind ik over het algemeen niet mooi en twijfel ook vaak aan de bouwkwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen
- Ik draag deze laptop mee naar studie, werk en openbaar. Ik wil niet mijn laptop openklappen en schreeuwen dat het een game laptop is. Het liefst meer low profile of richting zakelijk design.
- Op zijn minst een GTX 1060.
Heb jezelf nog wat rondgekeken?
- Dell G5 of G7 ( Die komt waarschijnlijk binnenkort naar EU zeggen ze ).
- MSI GS65 ( Twijfels over bouwkwaliteit en warmte afvoer ).
- HP Gaming pavilion ( Twijfels over warmte afvoer ).
Hebben jullie misschien nog suggesties of ideeen?
Ik loop vaak bij mijn zoektocht tegen de bouwkwaliteit of het design of de warmte afvoer.
Alvast bedankt voor eventuele reacties
,
Ydeciever

Op dit moment heb ik een Asus N750 met een GTX 850M 2GB waar ik heel erg blij mee ben geweest. Deze design werkpaard van Asus heeft mij voor werk en studie veel geholpen. Echter met de nieuwste render programma’s, komt de 850M niet meer mee. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil de volgende programma’s gebruiken
- Lumion 8.5 (render programma dat veel real time rendering gebruikt).
- Autodesk Autocad
- Autodesk Revit
- Adobe Photoshop
- Adobe Lightroom
- Adobe Indesign
- Adobe Illustrator
- Sketchup Pro
- Af en toe games
Je zou zeggen met dit lijstje, koop een laptop met een Quadro kaart. Maar ik wil het liefst een game kaart ivm render programma’s en het gamen in mijn vrije tijd.
Wat is je budget?
1400-1800. Indien het design iets meer vraagt, ben ik bereid wel een paar honderd euro erboven op te leggen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, echter is de N750 richting de 3,5 kg. Ik heb een goede rugtas dus dat vind ik niet storend.
Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren
Ik vertrouw nog steeds Acer niet als merk qua bouwkwaliteit, maar misschien is dat een vooroordeel.
MSI vind ik over het algemeen niet mooi en twijfel ook vaak aan de bouwkwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen
- Ik draag deze laptop mee naar studie, werk en openbaar. Ik wil niet mijn laptop openklappen en schreeuwen dat het een game laptop is. Het liefst meer low profile of richting zakelijk design.
- Op zijn minst een GTX 1060.
Heb jezelf nog wat rondgekeken?
- Dell G5 of G7 ( Die komt waarschijnlijk binnenkort naar EU zeggen ze ).
- MSI GS65 ( Twijfels over bouwkwaliteit en warmte afvoer ).
- HP Gaming pavilion ( Twijfels over warmte afvoer ).
Hebben jullie misschien nog suggesties of ideeen?
Ik loop vaak bij mijn zoektocht tegen de bouwkwaliteit of het design of de warmte afvoer.
Alvast bedankt voor eventuele reacties

Ydeciever
[Voor 3% gewijzigd door YDeciever op 18-09-2018 10:03]