Vraag

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 10:10

waztone

de enige echte

Topicstarter
Ik zoek een?
Draagbare DAB+ radio voor op het werk (markt)

Wat is je budget?
100 EUR

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Radio te luisteren op het werk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de Denver IR-120 en de JBL Tuner.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek voor mijn vader een draagbare DAB+ radio voor op de markt. Nu twijfel ik nog tussen de JBL tuner en de Denver IR-120. De JBL heb ik gehoord in de MM, maar daar hadden ze hem niet meer. Online vond ik ook nog de Denver. Deze heeft als voordeel dat er ook een USB stick met muziek in kan en heeft deze natuurlijk een duidelijker display dan de JBL. Echter kan ik alleen nietszeggende reviews vinden over de Denver. Is er onder de tweakers iemand die ervaring heeft met deze Denver en wat kan zeggen over de geluidskwaliteit?
De geluidskwaliteit van de JBL is prima en deze kan ook verbinden met bluetooth, dus tja, wat is wijsheid?

All is fair in God of War

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Beter en verder zoeken. Coolblue heeft er ook zat en als je DAB radio door google heen gooit krijg je een hoop hits met apparatuur.
Verwacht voor 100 euro geen hifi. Ik zou op de markt eerder een bouwradio oid neerzetten dan een mooie DAB radio. Gaat wat langer mee dan een paar maanden ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bouwradio met DAB+ :) verder zit in menig goedkoop DAB+ radiotje gewoon een flut speakertje..

hier een Sangean, een PURE, en DAB+ op de Onkyo receiver.. uiteraard klinkt de Onkyo t beste, maar ja daar hangen ook de beste speakers aan..

hang ik de sangean of de pure aan de Onkyo via Line In doen ze het alle 2 net zo goed.
alleen de bediening van de PURE is gewoon het net niet.. en kan geen presets...
heeft wel weer als voordeel dat er intern genoeg ruimte was om er een IEC chassis deel op de modden zodat die ook aan een externe antenne kan....

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 10:10

waztone

de enige echte

Topicstarter
Thnx mensen. Ik verwacht ook zeker geen hifi en een bouwradio hoeft niet, hij staat wel veilig ;-). Ik ga coolblue even raadplegen.

All is fair in God of War

• hoogendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-03 11:07
Ik heb al een paar jaar een Denver ir-100 in de slaapkamer staan spelen. Voordelen dab + usb + netwerkmedia + (vrij) goed geluid + goedkoop. Dus een prima en degelijk apparaat.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee