Beste Tweakers,
Ik wil graag mijn huidige systeem vernieuwen om soepeler te kunnen editen (foto en video) en te gamen. De videokaart wil ik nu echter nog niet upgraden, dus in het nieuwe systeem zal mijn oude GTX 760 gaan (pricewatch: MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC).
Zouden jullie onderstaande combo eens kunnen beoordelen? Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming: voornamelijk Battlefield 1 en V. Video-editing: 4k met Premiere Pro en Lightroom i.c.m. Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 Euro max excl. videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, videokaart (pricewatch: MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC), beeldscherm (nu nog 1080p), 2 oude SSD's en 1 HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Is het mogelijk om een interne CF/sd kaart lezer in de gekozen kast te monteren?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over de gekozen setup.
Ik wil graag mijn huidige systeem vernieuwen om soepeler te kunnen editen (foto en video) en te gamen. De videokaart wil ik nu echter nog niet upgraden, dus in het nieuwe systeem zal mijn oude GTX 760 gaan (pricewatch: MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC).
Zouden jullie onderstaande combo eens kunnen beoordelen? Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming: voornamelijk Battlefield 1 en V. Video-editing: 4k met Premiere Pro en Lightroom i.c.m. Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 Euro max excl. videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, videokaart (pricewatch: MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC), beeldscherm (nu nog 1080p), 2 oude SSD's en 1 HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 211,50 | € 211,50 |
| 1 | MSI X470 Gaming Plus | € 120,- | € 120,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 133,55 | € 133,55 |
| 1 | Corsair SF450 | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 704,40 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Is het mogelijk om een interne CF/sd kaart lezer in de gekozen kast te monteren?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies over de gekozen setup.