Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15:00
Hallo medetweakers:

Om het heel kort te houden, ik zoek een draadloze lader voor mijn S8.

Wat hij moet kunnen: opladen natuurlijk en quick charge functie.

Wat ik al gevonden:
Merk UGREEN: https://nl.aliexpress.com....8148356.2.485a5d953HnStn https://nl.aliexpress.com...8148356.10.485a5d953HnStn
Merk Blitzwolf:
https://www.blitzwolf.com...arger-7.5W/10W-p-251.html

Nu zijn er zoveel meer merken en zie ik door de bomen de bos niet meer 8)7 .
Wat zijn jullie ervaringen en waar kan ik het beste op letten bij aanschaf van een draadloze lader?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dutchnltweaker dit betreft aankoopadvies, schopje dus naar ATT.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13:22
Voor Quick Charge zijn er verschillende standaarden, dus je moet er op letten dat de Quick Charge standaard compatible is met je S8.
Ik zou gewoon de draadloze lader van Samsung zelf adviseren, zit je altijd goed.

• dutchnltweaker
@swhnld , Zoals ik heb begrepen is dit wel. Al gehoord dat een QC 3.0 draadloze oplader gebruikt is om een samsung op te laden, dus dat zal niet zo veel uitmaken.

Ik heb dus in het accesoire topic van de s8 dus een tip gekregen dat die van Blitzwolf een goede is, maar wil dus graag meer mensen horen die ervaring hebben met een draadloze oplader voor de Galaxy lijn of ander toestel met quick charging.

• rens-br
  • Nu online

rens-br

dutchnltweaker schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:04:
@swhnld , Zoals ik heb begrepen is dit wel. Al gehoord dat een QC 3.0 draadloze oplader gebruikt is om een samsung op te laden, dus dat zal niet zo veel uitmaken.
Een Quick Charge 3.0 (QC3.0) draadloze oplader bestaat niet. Quick Charge 3.0 is een protocol voor bedraad snelladen. Wat je wel kan hebben is een draadloze oplader die overweg kan met een QC3.0 lader.

Het protocol voor het draadloos laden is bij de meeste toestellen Qi.

• dutchnltweaker
rens-br schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:09:
[...]

Een Quick Charge 3.0 (QC3.0) draadloze oplader bestaat niet. Quick Charge 3.0 is een protocol voor bedraad snelladen. Wat je wel kan hebben is een draadloze oplader die overweg kan met een QC3.0 lader.

Het protocol voor het draadloos laden is bij de meeste toestellen Qi.
Nee klopt dat weet ik, fout geformuleerd :+ ..
Heb jij toevallig ervaring met draadloze opladers @rens-br ?

• rens-br
  • Nu online

rens-br

dutchnltweaker schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:11:
Heb jij toevallig ervaring met draadloze opladers @rens-br ?
Nee, heb ik niet. Voor ervaringen kan je ook het beste zelf opzoek gaan ipv. er naar vragen, bijvoorbeeld door reviews te lezen e.d. Ervaring leert dat dat sneller is dan erop wachten. :)

• dutchnltweaker
rens-br schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:13:
[...]

Nee, heb ik niet. Voor ervaringen kan je ook het beste zelf opzoek gaan ipv. er naar vragen, bijvoorbeeld door reviews te lezen e.d. Ervaring leert dat dat sneller is dan erop wachten. :)
Ben ik mee bezig! (zoeken van reviews), maar dacht toevallig als er hier mensen met ervaring zijn is dat mooi meegenomen :) .

• Yeebo
  • Registratie: december 2016
  • Niet online
Ik heb ervaring met de standaard Samsung wireless charging dock, werkt als een tierelier en je weet dat je goed zit. :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True