Beste tweakers,
Bij deze wil ik graag advies en tips hebben voor een nieuw systeem dat ik ga samenstellen voor videobewerking.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn drone heeft de mogelijkheid om 1080p en 4k beelden te schieten. Nu wil ik deze gaan bewerken. Daarnaast surf ik wat op het internet en stuur ik af en toe een mail.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 500 a 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (HDMI), muis, toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, looks, merken etc. maken mij niks uit. Het moet gewoon goed werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag mijn gemaakte video's branden op een cd...ja, beetje ouderwets. Nu heb ik nog een oude hp kast staan. Daar zit een cd brander in. Kan ik deze overzetten?
Ga je overklokken?
Nee, totaal geen behoefte aan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of dit systeem aan mijn wensen voldoet en genoeg vermogen heeft om de komende jaren, (4 a 5 jaar) mee kan gaan.
Alvast bedankt!
Bij deze wil ik graag advies en tips hebben voor een nieuw systeem dat ik ga samenstellen voor videobewerking.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn drone heeft de mogelijkheid om 1080p en 4k beelden te schieten. Nu wil ik deze gaan bewerken. Daarnaast surf ik wat op het internet en stuur ik af en toe een mail.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 500 a 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (HDMI), muis, toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 122,90 | € 122,90 |
| 1 | Gigabyte GA-H110-D3A | € 29,53 | € 29,53 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G | € 176,95 | € 176,95 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,32 | € 44,32 |
| 1 | Crucial CT4G4DFS824A | € 34,19 | € 34,19 |
| 1 | Corsair CX450M | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 62,- | € 62,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 518,84 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, looks, merken etc. maken mij niks uit. Het moet gewoon goed werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag mijn gemaakte video's branden op een cd...ja, beetje ouderwets. Nu heb ik nog een oude hp kast staan. Daar zit een cd brander in. Kan ik deze overzetten?
Ga je overklokken?
Nee, totaal geen behoefte aan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of dit systeem aan mijn wensen voldoet en genoeg vermogen heeft om de komende jaren, (4 a 5 jaar) mee kan gaan.
Alvast bedankt!