Verwijderd
120 minuten per uur
48 uur per dag
14 dagen per week
104 weken per jaar
200 jaar per eeuw
Verwijderd
Das veel.Op zaterdag 21 juli 2001 14:45 schreef G4s het volgende:
120 seconden per minuut
120 minuten per uur
48 uur per dag
14 dagen per week
104 weken per jaar
200 jaar per eeuw
Verwijderd
Verwijderd
Tering...... Beetje erug veel...Op zaterdag 21 juli 2001 23:54 schreef ranchero het volgende:
ik speel dflw.
dit, min. 5uur per dag (door de week)
weekend (hele dag (24uur)
![]()
![]()
denk zo'n 3 a 4 uur per dag... in de vakantie..
's ochtends, 's middags en 's avonds...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
De ene dag meer, de andere dag helemaal niet.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Tsja er zijn ook andere dingen dan csOp zondag 22 juli 2001 00:21 schreef Raven_ het volgende:
Nu ik dit allemaal terug lees... valt wel mee hoe lang ik cs...
Net weer ff gespeeld op GP voor de lol met mijn verzinsel clan -=GaY=- Pred. Best lollig, veel mensen uit mijn vroegere clans die het overnemen en dan krijg je een server half gevuld met GaY's
Verwijderd
Wrom zie ik jou nooit op strikerz.net ?Op zondag 22 juli 2001 00:23 schreef Captain Pervert het volgende:
Gemiddeld een uurtje CS per dag.
De ene dag meer, de andere dag helemaal niet.
Verwijderd
Hij speelt op GPOp zondag 22 juli 2001 00:25 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Wrom zie ik jou nooit op strikerz.net ?
Maar ik vind dat ik wel wat mag kappen op mn game tijd, want ik zal toch nog WAT moeten doen deze vakantie!?
BTW, ik zit nu op mn LAN-party met een zooitje lamers, god wat benne die gasten irritant!
Verwijderd
So what? Geez.. Jij bent echt postcount geil he?Op zondag 22 juli 2001 12:21 schreef Sephiroth het volgende:
Long live mijn 100ste post
*fluit* *fluit*Op zondag 22 juli 2001 13:20 schreef Raven_ het volgende:
[..]
So what? Geez.. Jij bent echt postcount geil he?
Op zondag 22 juli 2001 16:50 schreef Raven_ het volgende:
[..]
...
Jumpgate, pas sinds maandag uit en er zijn nu al mensen van level 21... dit persoon bijvoorbeeld, die, als je goed kijkt, in de afgelopen 6 dagen 74 uur gespeeld heeft.
Dat is dus 12 uur per dag, 6 dagen lang!
Verwijderd
Op vrijdag en in het weekend loopt het soms wel op tot 12 uur. Eigenlijk wel ziek.. daar ik m'n tijd wel beter kan besteden... althans... beter... verstandiger
Verwijderd
Dus ik schat een uur of 4 per dag, maar hij staat altijd aan als ik thuis ben (muziek luisteren
LOLOp vrijdag 20 juli 2001 22:47 schreef UT het volgende:
[..]
0 uur !!!!!!!!!!!
ik ben 18+ en ik game dus nu niet meer, beetje kinderachtig zou dat nog zijn toch...
En jij denkt dat alle computerspellen verkocht worden aan mensen die nog niet 18 zijn?
Wake up kerel... volgens mij is 50% van de gamerz 20+ (misschien wel meer?)
Ga voor de grap eens naar een LAN-Party... als dat woord je iets zegt
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Nou zit ik meer op het internet
Verwijderd
Ik zit ook op Internet [te gamen].Op maandag 23 juli 2001 14:44 schreef sporthaas het volgende:
vroeger ongeveer 1 uur tot 2 uur per dag.
Nou zit ik meer op het internet
Dat browsen ben ik inmiddels meer dan zat. Elke dag ff de vaste sites checken en dan houdt het wel op. Langer dan een half uurtje duurt dat bij mij niet.
Less = more
RSI heeft er weinig mee te maken als je veel gamed ofzo, het gaat erom dat je maanden/jaren lang dezelfde bewegingen maakt, dus bijvoorbeeld 6 uur per dag achter een computer en dan steeds dezelfde houding en bewegingen maken.Op donderdag 19 juli 2001 15:56 schreef pierkwam het volgende:
Hoe zit het met de rsi?
Dat zit echt in je hoofd volgens mij want als ik een week lang alleen maar computer en er alleen achter vandaan kom. om te eten dan voel ik nog niks.
en zon luxe stoel + bureau heb ik niet!
Als je dat een lange tijd doet(wat veel mensen op school of op hun werk doen) dan kan je last gaan krijgen van RSI.
Owjah, het zou tussen de oren zitten? ga dat die mensen maar eens vertellen die hun werk wat ze wilden doen niet meer kunnen uitoefenen, hun portemonnee niet meer uit hun kontzak kunnen halen om te betalen etc....
Pas dus op wat je zegt plz!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Soms echt helemaal niks...uurtje ofzo.
Maar vaak is het toch echt iets van 12 a 13 uur per dag....
Idd, allemaal opa's daaroOp maandag 23 juli 2001 14:16 schreef Marv het volgende:
[..]
LOL
En jij denkt dat alle computerspellen verkocht worden aan mensen die nog niet 18 zijn?
Wake up kerel... volgens mij is 50% van de gamerz 20+ (misschien wel meer?)
Ga voor de grap eens naar een LAN-Party... als dat woord je iets zegt
Serieus, wel veel gasten 16-26 daarzo, en ik maak ze allemaal in
Hiermee bewijs je maar eens dat het je toch om de aantal posts gaat... geez... ik zit nou over de 1200, je hoort mij toch ook niet?Op zondag 22 juli 2001 16:51 schreef Sephiroth het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raven_ en ik hadden dus op het begin van deze draad dus wel mooi gelijk.
Verwijderd
Wou ik zelf ook al zeggen maar ik hield me maar stil. I agree.Op maandag 23 juli 2001 17:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hiermee bewijs je maar eens dat het je toch om de aantal posts gaat... geez... ik zit nou over de 1200, je hoort mij toch ook niet?
Raven_ en ik hadden dus op het begin van deze draad dus wel mooi gelijk.
*sttt.. zit boven de 1400..
W8 maar als de hk posts ervanaf gaanOp maandag 23 juli 2001 18:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Wou ik zelf ook al zeggen maar ik hield me maar stil. I agree.
*sttt.. zit boven de 1400..*
Verwijderd
maar dat is nu wat veranderd, speel het amper meer
maar de tijd die ik achter me pc doorbreng is nog steeds erg lang
Verwijderd
Misschien een stomme vraag maareuh... Als je niet gamed... wat doe je dan op dit forum? *geen flame btw.*Op maandag 23 juli 2001 19:04 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
0 uur
En pica.. Ik post alsnog wel redelijk veel hiero hoor...
Verwijderd
'k ben het gamen wat afgeleerd. Er zijn teveel nuttigere dingen
Verwijderd
Dat is ziekelijk weinig, maar 0 AHHHHHHHHH.. Dat is ergOp maandag 23 juli 2001 20:22 schreef taranis het volgende:
10 uurkes per maand is veel bij mij
Verwijderd
Rukken?Op maandag 23 juli 2001 20:22 schreef taranis het volgende:
10 uurkes per maand is veel bij mij
Zal niet veel meer zijn dat dan dat, lolOp dinsdag 24 juli 2001 12:13 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
[..]
Rukken?![]()