Tweakers Elect bij nieuwsberichten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:14

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Ik krijg een blok te zien van Tweakers Elect op de pagina van een nieuwsbericht, tussen het bericht en de reacties.

Afbeeldingslocatie: https://lingen.nu/img/elect.png

Kan dit uitgeschakeld worden? Ik werk niet in de IT, het is dus sowieso niet op mij van toepassing. Persoonlijk vind ik het zelfs een beetje reclame, terwijl ik een abonnement heb om geen reclame te zien :). Ik hoop dan ook dat dit blok op de een of andere manier onzichtbaar gemaakt kan worden. Alvast bedankt!

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:23

Nogne

>.<

Bart ® schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:36:
Kan dit uitgeschakeld worden? Ik werk niet in de IT, het is dus sowieso niet op mij van toepassing. Persoonlijk vind ik het zelfs een beetje reclame, terwijl ik een abonnement heb om geen reclame te zien :). Ik hoop dan ook dat dit blok op de een of andere manier onzichtbaar gemaakt kan worden. Alvast bedankt!
Dit word niet uitgeschakeld, omdat Tweakers Elect valt onder vacatures en IT banen. En de vacatures en IT banen vallen buiten de advertenties die uitgeschakeld kunnen worden.

Bron

Zelf viel ik namelijk over het stukje van Tweakers Elect op mijn profiel pagina, en toen kreeg ik bovenstaande als antwoord.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Nou ja, het hoeft van mij niet onder het mom van abonnement uitgeschakeld te worden, als het maar uitschakelbaar wordt :P. Ik werk niet in de ICT, en zal dat ook nooit gaan doen. Het is voor mij dus een zinloos blokje waar ik langs moet scrollen om de reacties te zien. Dat zie ik dus graag verdwijnen :).

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:55

The_Worst

Unox

Ben mobiel dus kan het niet tonen maar als je een abo hebt kan je het ongetwijfeld verbergen met custom-css.
Edit:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
div .relatedItProContent {
    display: none;
}

Haalt het hele blok weg dus waarschijnlijk ook gerelateerde content.

[ Voor 40% gewijzigd door The_Worst op 17-09-2018 12:06 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
The_Worst schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:01:
Ben mobiel dus kan het niet tonen maar als je een abo hebt kan je het ongetwijfeld verbergen met custom-css.
Edit:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
div .relatedItProContent {
    display: none;
}

Haalt het hele blok weg dus waarschijnlijk ook gerelateerde content.
Dat werkt inderdaad, thnx! Wel een oplossing met een omweg, het zou mooi zijn als Tweakers.net deze mogelijkheid zelf inbouwt.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dan schuif ik dit topic even naar het juiste subforum. :)

Lieve Adjes => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
kick

Ik vind dit ook vervelend en de afstand tussen artikel en comments te groot worden hierdoor.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Pagina: 1