Toon posts:

ledjes van keyboard vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ledjes vervangen zelf is geen probleem maar hoe krijg je een keyboard open???

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Schroeven losdraaien...

Verwijderd

Topicstarter
ik zie nergens schroeven zitten op mijn CHERRY keyboard

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heel voorzichtig met een schroevendraaier op een niet al te zichtbare plaats hem open proberen te wrikken.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Onderaan zitten gleufjes. Daarin zachtjes met een schroevendraaier de haakjes openduwen terwijl je met je andere hand boven- en onderzijde van elkaar wegduwt. Je begint best aan een hoek

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 11:29
Toch zit een toetsenbord vaak schroefjes vast. Zoek eens onder stickers (als die tenminste aan de onderkant geplakt zijn) en anders proberen een beetje te wrikken.
Ik vraag me af of er tweakers zijn die hun toetsenbord met meerdere leds hebben versierd. Iets van rood - wit - blauw lijkt me wel eens een leuke variatie op alles groen of blauw...

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Misschien het ideale moment om die foto van je toetsenbord ff neer te planten wollige? (8>

Hoi

• freebee666
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Deze heeft al een keer op GoT gestaan dacht ik, toch maar goed dat ik veel van zulke mod foto's bewaar :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/y.zlatev/img/keyboardleds.jpg
edit:

Mijn excuses voor de blijkbaar op dit moment zo trage chello server.

Powered by ProBNC

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

hehe die is leuk gedaan ja :)

ik heeft ze allemaal blauw :)
heb dat toen gedaan naar een idee van wollige, die ze blauw had gemodded, dus leek me ook wel komisch :7

Hoi

• freebee666
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Op maandag 03 september 2001 18:06 schreef nobody122 het volgende:
hehe die is leuk gedaan ja :)

ik heeft ze allemaal blauw :)
heb dat toen gedaan naar een idee van wollige, die ze blauw had gemodded, dus leek me ook wel komisch :7
Ik wil de keyboard ledjes ook nog modden.

Maar... idd, kijk goed onder stickers enzo, daar kunne ze onder zitten. Als ik naar mijn onderkant kijk, zie ik eigelijk alleen maar schroeven :)

Powered by ProBNC

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hebben jullie capslock en scroll lock altijd aanstaan dan :?

Als mn toetsenbord al zou modden dan zou ik alleen de Numlock led vervangen want die ander branden toch niet :P

Alle proemn in n drek

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
cherry heeft geen schroeven
op de kop en voorzichtig in de gleufjes klooien

(maar is al gezegd)

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

Verwijderd

dat zoijn toch van die vierkante LEDjes, iig in mn ouwe toetsenbord wel. hoe kom je dan aan blauwe 4kantjes (rechthoekjes)?

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 12:42

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Niet altijd vierkante ledjes, in mijn plank zitten gewoon ronde, met daarboven een vierkant stukje doorzichtig plastic, ofzoiets. Die "geleiden" dan het licht naar boven :)

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

• NoBody

NoBody

www.gentoo.org

Om 18:12 schreef Bierkameel het volgende:
Hebben jullie capslock en scroll lock altijd aanstaan dan :?

Als mn toetsenbord al zou modden dan zou ik alleen de Numlock led vervangen want die ander branden toch niet :P
mwa eerst wel (alleen num en scroll, anders typete het voor geen ene fuck), maar via gewenning ben ik er inmiddels net zo aan gewend als dat ik aan die groene lichtjes was gewend :)
Trouwens, ook wel leuk om te vertellen misschien, er stond op de Winamp-site een plugin die de keyboard-ledjes met de muziek liet meegaan, geinstalleerd en geprobeerd natuurlijk (windows 2k anders doen maar 2 het hé), nou dat was een feest hoor... zat op dat moment ook nog es op irc te zwetsen dus dat werden echt allemaal hoofdletters tussendoor :+
iig leek dat verder met die blauwe lichtjes wel komisch, dus als je 3 verschillende kleurtjes hebt is het misschien ook wel eens leuk om te proberen *D

Hoi

• BlackBurn
  • Laatst online: 22-08 22:56

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Bij mijn zaten er ook schroeven onder de stickers en zelfs onder een klepje waar de kabel uitkwam, voor dat ik die zag had ik hem al bijna opengebroken :D

offtopic:
Ik heb ook allemaal blauwe ledjes, mijn toetsenbord zelf zwart gespoten (behalve de knoppen) en wacht nu op mijn neonstring voor onder de toetsen ook blauw ofcoz.

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

bij mij moet je eerst de toetsen verwijderen... dan kom je bij nipjes die je in moet drukken en dan vallen er aan de achterkant een stel dopjes af... (ofzo) en dan is de zijkant nog vastgezet met een stel haakjes die in elkaar grijpen, die kan je 't beste openkrijgen door er voorzichtig met een niet te dikke schroevendraaier tussen te gaan en één voor één open te wippen, de hele zijkant langs... 't is bij de mijne een behoorlijke pestklus :(

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Toch ga ik het maar niet doen want dan verlies ik de levenslange garantie die op mn toetsenbord zit :(

Alle proemn in n drek

Pagina: 1