Ik heb afgelopen zondag een Geforce gekocht. Ik moest een beetje aan mijn financiele omstandigheden denken, dus werd het een SDR met tv-out, de Leadtek Winfast 256.
Ik dus helemaal
. Ik had hem al om 13.30 uur thuis liggen, maar moest nog wachten tot 16.30 omdat ik Formule 1 MOEST kijken.. (hoe gek kan je worden, 3 uur gamen gemist
)
Even ter zake..
eerst kreeg ik alleen maar errors en hang-ups.. hmm leuk, daar zat ik nou op te wachten? OK, dan maar eens even de Bios in, wat dingetjes verandert (o.a. de FSB die op 83 stond, trok de agp-bus dus niet. Terug gezet naar 75).
Gaat al iets beter, maar niet goed genoeg.
Optie 2: format C:/s
Vervolgens nog eens kaal proberen, drivertjes installeren en gamen maar.. nee hoor, K*T!! HIJ IS MAAR 10-20 F/SEC SNELLER DAN MIJN OUDE VOODOO 2
(lees dit als balen en een bijna kapot keyboard)
Heeft iemand deze problemen ook, zo ja post dan ff een reply...
Ik heb trouwens de detonator 2 drivers én de nieuwste Leadtek drivers geprobeerd.
Bij de weg:
celeron 466@525 (was eerst 581)
abit vt6x4 MoBo
windows 98
128 pc133 mem
HELP HELP HELP ik verkeer in kritieke toestand
(??)
Ik dus helemaal
Even ter zake..
eerst kreeg ik alleen maar errors en hang-ups.. hmm leuk, daar zat ik nou op te wachten? OK, dan maar eens even de Bios in, wat dingetjes verandert (o.a. de FSB die op 83 stond, trok de agp-bus dus niet. Terug gezet naar 75).
Gaat al iets beter, maar niet goed genoeg.
Optie 2: format C:/s
Vervolgens nog eens kaal proberen, drivertjes installeren en gamen maar.. nee hoor, K*T!! HIJ IS MAAR 10-20 F/SEC SNELLER DAN MIJN OUDE VOODOO 2
Heeft iemand deze problemen ook, zo ja post dan ff een reply...
Ik heb trouwens de detonator 2 drivers én de nieuwste Leadtek drivers geprobeerd.
Bij de weg:
celeron 466@525 (was eerst 581)
abit vt6x4 MoBo
windows 98
128 pc133 mem
HELP HELP HELP ik verkeer in kritieke toestand