Malware Protection Live

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masihi
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 30-07-2021
Hello,

Ik lees op een aantal websites dat je Malware Protection Live zou moeten verwijderen omdat het stiekem juist zelf malware zou zijn. Ook zie ik veel youtube instructievideos die laten zien hoe je het moet verwijderen. Dat geeft me (als leek) het idee dat veel mensen er om een of andere reden vanaf willen. Terwijl het mij toch een nuttig ding lijkt.

Wat zijn jullie ideeen hierover?

[ Voor 13% gewijzigd door Masihi op 17-09-2018 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-06 09:35
Meteen verwijderen, bijna alles op Google geeft aan dat het niet te vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zowat elke link die ik aanklik geeft aan dat het hier om onwenselijke software gaat. Wat lijkt je dan precies nuttig? Veel van dit soort software wil de illusie wekken nuttig te zijn terwijl men juist troep installeert. Het is een vorm van social engineering, jou zo ver krijgen om iets te installeren wat niet in orde is door in te spelen op jouw gevoel. Zo zie je ook veel websites die je een popup laten zien dat je PC besmet is met een grote knop om een 'oplossing' te downloaden wat in feite juist de malware is.

Een van de hits doe ik vond over het verwijderen:
https://malwaretips.com/b...re-protection-live-virus/

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat zijn je eigen gedachten, waarom denk je concreet dat het wel nuttig is? Zeker vergeleken met de vele andere gratis en betaalde tools op de markt. En wetende dat zoeken bij google naar 'Malware Protection Live' niet eens verwijst naar een nette leverancier maar alleen naar verwijderen en overlast.

Mijn mening: wat de mensen hierboven zeggen. Wegdermee. (En installeer voortaan niet zomaar tools die je in een schreeuwerige reclame op het web tegen komt).

Ik verplaats je topic nog even van Client Software Algemeen naar P&B. Dat lijkt me veel beter passen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Begin eens met het draaien van Malwarebytes Anti-Malware. Wat vindt die er van? Je kunt daarvan een gratis trial downloaden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum