Ik zoek een?
Sony TV van 43". Deze beslissing is gister gemaakt na een bezoek van de Media Markt. De Sony had naar mijn gevoel het beste beeldkwaliteit had van de modellen die daar aanwezig waren.
Wat is je budget?
Niet meer dan 700 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Overwegend voor Netflix. Ook wil ik vanaf mijn telefoon/laptop naar mijn TV kunnen casten. Ik heb geen TV abonnement en ben ook niet van plan die aan te schaffen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Het model bij de MM was de Sony KD-43XF7000. In de pricewatch kom ik ook de Sony KD-43XF7096 tegen voor een iets betere prijs. Ook zie ik de Sony KD-43XE8099, een model van vorig jaar, van dezelfde prijsklasse maar met meer opties (weliswaar een model van vorig jaar)
Welke vragen heb je hier nog over?
Sony TV van 43". Deze beslissing is gister gemaakt na een bezoek van de Media Markt. De Sony had naar mijn gevoel het beste beeldkwaliteit had van de modellen die daar aanwezig waren.
Wat is je budget?
Niet meer dan 700 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Overwegend voor Netflix. Ook wil ik vanaf mijn telefoon/laptop naar mijn TV kunnen casten. Ik heb geen TV abonnement en ben ook niet van plan die aan te schaffen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Het model bij de MM was de Sony KD-43XF7000. In de pricewatch kom ik ook de Sony KD-43XF7096 tegen voor een iets betere prijs. Ook zie ik de Sony KD-43XE8099, een model van vorig jaar, van dezelfde prijsklasse maar met meer opties (weliswaar een model van vorig jaar)
Welke vragen heb je hier nog over?
- Wat is het verschil tussen de Sony KD-43XF7000 en de Sony KD-43XF7096? Uit de "vergelijk" optie kon ik geen noemenswaardige verschillen zien. Ter referentie: https://tweakers.net/pric...e/749531;1170631;1170587/
- Heeft het zin om een TV van vorig jaar aan te schaffen of zijn de veranderingen zodanig groot dat hun X70 series van dit jaar het beter doet dan de X80 van vorig jaar? Met andere woorden: is de Sony KD-43XE8099 > Sony KD-43XF7096, of toch niet?