Ik ben van plan om een pc te kopen met daarin een Geforce 1070 kaart.
pricewatch: HP Pavilion 790-0971nd
Maar dan de 0970nd, met een Geforce 1070 kaart
Zal jullie verdere details besparen. want mijn vraag gaat over het volgende.
Het gaat over de volgende monitor:
pricewatch: Samsung LC43J890DKU Zwart
Yup, zo'n grote dus.
Ik was eerst van plan om een 35 inch monitor aan te schaffen, omdat daar Gsync op zit. Maar nadat ik deze in de winkel zag staan, viel mijn oog ook op de monitor die ik net heb meegepost.
Ik vond de kleuren erg goed, en ook gewoon prachtig beeld.
Ik ben niet helemaal thuis in dit wereldje, maar ik lees mij wel graag in.
Daardoor ben ik een beetje bang geworden om een monitor zonder Gsync te bestellen, aangezien Geforce samen werkt met Gsync en AMD met Freesync.
Af en toe screentearing ben ik echter niet zo bang voor, omdat ik geen hardcore gamer ben, maar wel iemand die graag een paar uur achter elkaar een game wil spelen.
Zou dit een goede keuze voor mij zijn, of wordt dit mij toch eigenlijk afgeraden?
pricewatch: HP Pavilion 790-0971nd
Maar dan de 0970nd, met een Geforce 1070 kaart
Zal jullie verdere details besparen. want mijn vraag gaat over het volgende.
Het gaat over de volgende monitor:
pricewatch: Samsung LC43J890DKU Zwart
Yup, zo'n grote dus.
Ik was eerst van plan om een 35 inch monitor aan te schaffen, omdat daar Gsync op zit. Maar nadat ik deze in de winkel zag staan, viel mijn oog ook op de monitor die ik net heb meegepost.
Ik vond de kleuren erg goed, en ook gewoon prachtig beeld.
Ik ben niet helemaal thuis in dit wereldje, maar ik lees mij wel graag in.
Daardoor ben ik een beetje bang geworden om een monitor zonder Gsync te bestellen, aangezien Geforce samen werkt met Gsync en AMD met Freesync.
Af en toe screentearing ben ik echter niet zo bang voor, omdat ik geen hardcore gamer ben, maar wel iemand die graag een paar uur achter elkaar een game wil spelen.
Zou dit een goede keuze voor mij zijn, of wordt dit mij toch eigenlijk afgeraden?
Better to save the mystery Than surrender to the secret