Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FP93
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb al meerdere suggesties gelezen over het vervangen van de batterij van de Samsung Galaxy S6 door een Samsung S7 edge batterij. Ik heb zelf recent de batterij van mijn S6 laten vervangen maar dit heeft niet geholpen en behalve de batterij werkt mijn telefoon nog perfect dus een nieuwe kopen zou ik nog graag even vermijden.
Weet iemand hoe dit in z'n werk zou gaan? Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:27

sapphire

Die-hard pruts0r

Om te beginnen; is het überhaupt dezelfde batterij ?

Snelle zoekopdracht leert mij dat de capaciteit in ieder geval al verschillend is dus ik zou zeggen...nee.

Maargoed wat heb je zelf al gevonden behalve 'verschillende suggesties' ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FP93
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-09-2024
Op een aankoopadvies post over een opvolger van de s6 las ik dit: "laat er een s7 edge batterij inzetten of je doet het zelf. Ik heb zelf ook een s6 en geen moment spijt van de s7 edge batterij. Je moet alleen 5 keer je telefoon helemaal leeg laten lopen dat hij uit valt anders klopt de batterij percentage niet. En dan terwijl hij uit staat en helemaal leeggelopen is naar 100% opladen". De batterij is verder iets dikker dan die van de s6 maar schijnt er wel in te passen. De grotere capaciteit is juist de meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
FP93 schreef op maandag 17 september 2018 @ 00:40:
Op een aankoopadvies post over een opvolger van de s6 las ik dit: "laat er een s7 edge batterij inzetten of je doet het zelf. Ik heb zelf ook een s6 en geen moment spijt van de s7 edge batterij. Je moet alleen 5 keer je telefoon helemaal leeg laten lopen dat hij uit valt anders klopt de batterij percentage niet. En dan terwijl hij uit staat en helemaal leeggelopen is naar 100% opladen". De batterij is verder iets dikker dan die van de s6 maar schijnt er wel in te passen. De grotere capaciteit is juist de meerwaarde.
Is het dan niet handiger gewoon aan die persoon te vragen hoe dat in zijn werk gaat?