Wijziging User Review - mgwsmulders ge-flopt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgwsmulders
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-07 09:29
Beste,

De koper heeft een slechte review geplaatst over een schijf die enkele dagen eerder geleverd is aan de persoon. Hij vervoerde deze na ophalen in een plastic tas...
Deze heeft mogelijk de schijf laten vallen of gestoten want hij test ineens bad sectors op een schijf die door mij in 2 programma's is goed getest en gewiped.
De schijven met bad sectors gaan niet eens in de verkoop, maar in de container.

Nu wens ik dat de slechte review wordt verwijderd of aangepast.
De 3 punten (beschrijving, communicatie en aflevering) zijn namelijk goed verlopen zoals eerder door de persoon beoordeeld.

Bij voorbaat dank

Mvg Martin Smulders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgwsmulders
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-07 09:29
Beste Microkid,

De procedure is naar mijn idee al gevolgd. Ik heb met de persoon geconverseerd over de schijf, maar het blijft zijn mening tegen het mijne.

Wat heb ik nog gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er niet duidelijk aan de topicwarning?

[ Voor 78% gewijzigd door Microkid op 17-09-2018 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je hem al op dit topic gewezen? Soms helpt dat om tot een overeenkomst te komen of de discussie weer op gang te brengen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:17:
~Wat is er niet duidelijk aan de topicwarning?~
Toevallig overheen gelezen...
Wat is er niet duidelijk aan de topicwarning?

[ Voor 76% gewijzigd door Microkid op 22-09-2018 08:23 ]

Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.