Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan geen borden lezen in ark. Xbox one

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Vraag

• AssasinDutchman
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 16-09 18:51
Mijn vraag

Kan geen borden lezen die spelers hebben geplaatst. Hoe kan ik dit oplossen want een vriend uit de usa kan ze wel gewoon lezen

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als ik snel Google, zijn er ook signs die volledig onleesbaar zijn; dan is mijn eerste vermoeden dat je Xbox en TV elkaar niet lief vinden en je resolutie misschien te laag is?

Verder zal je voor Ark een aantal ports moeten forwarden; geen idee of die vriend uit USA dat wel heeft, maar het staat in ieder geval in de FAQ:
Ark - Survival Evolved - Xbox One
TCP: 3074
UDP: 88,500,3074,3544,4500

Add and message me on XBL for FM7 or FH4: OctagonQontrol

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13-12 14:56

Geronimous

Moderator Spielerij

Lenny?

Een helpdeskvraag en geen reactie = slotje... voor meer info zie Het algemeen beleid

FT-17 FTW!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True