Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hallo mede-tweakers,

Ik heb een Logitech G920 stuurwiel (en shifter) een aantal jaren in bezit, toch wel vaak gebruikt in race en simulatie games. Nu merk ik dat het stuurwiel zelf tijdens een stuuractie of FFB actie random knoppen in duwt. Zo wordt er in het spel Project Cars (2) random op pauze gezet, en ooit ook weer van pauze af. Meestal in een bocht naar links.

De schakelflippers werkten ineens 5 tellen andersom, dus links was rechts en vice versa. Ook reageert de rechtse flipper niet altijd als het stuur een graad of 120 gedraaid staat.

Zo kan ik nog eventjes doorgaan met voorbeelden welke knoppen er random "ingedrukt" worden maar dat heeft niet veel zin.

Sturen werkt wel gewoon goed evenals de FFB. Ook met de pedalen en shifter is niks mis.

Wat heb ik al geprobeerd?
- Andere usb poort, geen resultaat
- Software opnieuw geïnstalleerd en drivers geüpdatet, geen resultaat
- Stuur voor de race (oid) helemaal naar links en rechts draaien, geen resultaat

De garantie is al verlopen helaas, maar kan ik concluderen dat het stuurwiel (of sleepring als dit stuur zoiets heeft) simpelweg versleten is?

Alvast bedankt!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Klinkt meer als sluiting ergens. Geen scheur in een kabel oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Nee, dit ziet er allemaal goed uit, wel "hangt" de kabel met 1 meter ongeveer aan de usb poort, maar ook een andere poort op het frontpanel en op het moederbord heeft geen nut. De stekkers in het stuurwiel heb ik ook gecontroleerd, dit ziet er allemaal prima uit :) De knoppen die ingedrukt worden, zijn allemaal knoppen geprogrammeerd op het stuurwiel zelf, dus welke een functie hebben.

Lord-The-Gamer (L-T-G)