• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik ben nu wel een beetje uitgekeken op mijn ouwe swing. Dus denk ik dat ik hem ga modden.
rood ledje erin, frontje zwart SPUITEN (nu is ie grijs) zodat ie bij me comp past.

Maar ik durf eigenlijk niet goed, aangezien ik geen substitute (of geld daarvoor) heb als ik het verkloot (wat niet onwaarschijnlijk is)

Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben?

Greetzzz, ThaDuck

Flap

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Geen ervaring, maar gaat er fout als je er wat verf overheen pleurt? Als je het ledje vervangt doet het licht het misschien niet meer na je mod, maar dat is ook geen regelrechte ramp... En mocht het wel erg zijn, een telefoon kost tegenwoordig nog maar een paar gulden, boeie, die kun je wel kwijt. :)

.... Ik weet het ook niet

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:40

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Als jou was zou ik het gewoon proberen. Het is misschien wel handig als je een beetje ervaring hebt met electronica, maar een ledje vervangen moet toch niet zo moeilijk zijn. Gewoon lekker rustig aan doen.

Veel plezier met je swing-mod. :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:02 schreef PeeDjeeH het volgende:
Als jou was zou ik het gewoon proberen. Het is misschien wel handig als je een beetje ervaring hebt met electronica, maar een ledje vervangen moet toch niet zo moeilijk zijn. Gewoon lekker rustig aan doen.

Veel plezier met je swing-mod. :P
hmmz het is kut als je je telefoon open maakt en je maakt bijvoorbeeld per ongeluk iets kapot.. dus ik zou het wel doen maar wees supervoorzichtig :)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 15:35 schreef UDuckling5 het volgende:
Ik ben nu wel een beetje uitgekeken op mijn ouwe swing. Dus denk ik dat ik hem ga modden.
rood ledje erin, frontje zwart SPUITEN (nu is ie grijs) zodat ie bij me comp past.

Maar ik durf eigenlijk niet goed, aangezien ik geen substitute (of geld daarvoor) heb als ik het verkloot (wat niet onwaarschijnlijk is)

Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben?

Greetzzz, ThaDuck
rood ledje erin :? eentje he ?
Zou er maar een paar in pleuren *D

Verwijderd

ik zou een gekleurde gloeilamp kopen, heb je meteen toetsenverlichting :P, eentje natuurlijk >:) , straks krijg je nog licht, OEEEEEEEEEE :D

Verwijderd

Zou ik wel een spaarlamp nemen :Y)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:55 schreef salT het volgende:
Zou ik wel een spaarlamp nemen :Y)
misschien ff ontopic houden :? ;)

maar weet je eigenlijk wel hoe je een swing moet open krijgen zonder iets kapot te maken.. het is dan maar een swing maar toch

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 16:58 schreef mafiasven het volgende:

[..]

misschien ff ontopic houden :? ;)

maar weet je eigenlijk wel hoe je een swing moet open krijgen zonder iets kapot te maken.. het is dan maar een swing maar toch
Nog nooit geopend, maar op het eerste gezicht zou ik zeggen: hetzelfde als een Siemens toestel.
Deze hebben klemmetjes aan de binnenkant, stuk of 10 verdeeld over de zijkant. Probeer eens met een schroevedraaier voorzichtig te wrikken, of koop anders zo'n siemens hulpsetje om hem te openen

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 17:39 schreef salT het volgende:

[..]

Nog nooit geopend, maar op het eerste gezicht zou ik zeggen: hetzelfde als een Siemens toestel.
Deze hebben klemmetjes aan de binnenkant, stuk of 10 verdeeld over de zijkant. Probeer eens met een schroevedraaier voorzichtig te wrikken, of koop anders zo'n siemens hulpsetje om hem te openen
een siemens hulpsetje voor een swing :?

Verwijderd

Ik weet het, klinkt raar, maar zo'n hulpsetje is gewoon een soort 'wip'.
Die kun je bij elke gsm met klemmetjes gebruiken, dus ook bij een Swing lijkt me.

Het is maar een suggestie :7

Verwijderd

Heej, das interessant... heb je ervaringen met het open maken van een siemens met zo'n setje salT?

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 20:31 schreef Xanandu het volgende:
Heej, das interessant... heb je ervaringen met het open maken van een siemens met zo'n setje salT?
met de c35 weet ik dat t breekwerk is.. en niet echt fijn moet je dus mee oppassen

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 20:31 schreef Xanandu het volgende:
Ja dat heb ik, het blijft ff pielen maar je beschadigt tenminste de gsm niet :9

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021
Eh... Swing heeft gewoon (shitty kleine) schroefjes. Krijg je met de punt van een zakmes goed open.

Meerder ledjes?
Ja mischien wel een idee. Zo'n Knightrider balk erin.

Greetzzz, ThaDuck

Flap

Verwijderd

Is het iemand gelukt om een Siemens m35i heel(!) uit elkaar te slopen?? Ik wil hem graag overspuiten en dat gaat wat handiger zo dan als ik alles moet afplakken :P
Kunnen d'r ook andere leds in de m35? Heb ik eigelijk nooit eerder gezien. Iemand pics misschien?!?

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 22:17 schreef Xanandu het volgende:
Is het iemand gelukt om een Siemens m35i heel(!) uit elkaar te slopen?? Ik wil hem graag overspuiten en dat gaat wat handiger zo dan als ik alles moet afplakken :P
Kunnen d'r ook andere leds in de m35? Heb ik eigelijk nooit eerder gezien. Iemand pics misschien?!?
je hebt geluk ik ga mijn m35 ook laten modden.. frontje moet ik nog bekijken leds komen er zow uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.blueled.de/pic/galerie9.jpg

:9~

Verwijderd

Wow, geil :9
dat wil ik ook!!! keep me in touch!

Verwijderd

En dan misschien iemand ook ervaring met een nokia 3310 met een leuk kleurtje ledjes???

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 23:10 schreef Angelic het volgende:
En dan misschien iemand ook ervaring met een nokia 3310 met een leuk kleurtje ledjes???
deze??

Afbeeldingslocatie: http://www.blueled.de/pic/galerie3.jpg

Verwijderd

Mag het ook nog rood? Dit vind ik allemaal zo "Walk on the Blue side"achtig. :9

Maar inderdaad zo. Plz vertel eens even hoe je dat gedaan hebt. Ik wil namelijk niet een 1-2-3 hoe mol ik me mobiel cursus. Dus even serieus.

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-03 23:35
Zit er ook een handleidingkie bij dat toolkitje om je x35 open te kriken??? want ik denk dat ik die harder nodig heb dan dat spul zelf... mij c35 is van de zijkant niet zo prachtig meer |:(
of heeft iemand een tip ofzo???
eerst kon je op i-net ook van volledig frontje kopen maar die zie ik ook niet meer... (alleen maar click-on...)
en Mafiasven... echt wreede mods zijn dat!!! zijn ze echt van jou? echt wreed... :)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 23:39 schreef Angelic het volgende:
Mag het ook nog rood? Dit vind ik allemaal zo "Walk on the Blue side"achtig. :9

Maar inderdaad zo. Plz vertel eens even hoe je dat gedaan hebt. Ik wil namelijk niet een 1-2-3 hoe mol ik me mobiel cursus. Dus even serieus.
hoe ik dat gedaan heb? nou ga naar www.blueled.de en daar staat een mooi plaatje.. heb zelfs een m35.. je kunt m daar omlaten bouwen dat ga ik dus met me m35 doen ;) ze hebben rode, blauwe,oranje,witte, paarse ledjes ;)

Verwijderd

:X

;)

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 23:42 schreef MasterM het volgende:
Zit er ook een handleidingkie bij dat toolkitje om je x35 open te kriken??? want ik denk dat ik die harder nodig heb dan dat spul zelf... mij c35 is van de zijkant niet zo prachtig meer |:(
of heeft iemand een tip ofzo???
eerst kon je op i-net ook van volledig frontje kopen maar die zie ik ook niet meer... (alleen maar click-on...)
en Mafiasven... echt wreede mods zijn dat!!! zijn ze echt van jou? echt wreed... :)
zoals ik al zei.. is site waar ze het doen daar laat ik t ook doen :)

zoek je frontjes voor de c35?

frontje voor de c35

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Ik heb gewoon bij Benelux Computer nieuwe ledjes erin laten zetten en ergens een frontje gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://files.rb-338.com/pics/3310-1.jpg Afbeeldingslocatie: http://files.rb-338.com/pics/3310-2.jpg

Brakke foto's, maar 't ziet er best grappig uit ;)

Oja, 't is een 3310 en geen Swing :D

Verwijderd

Ehm is dat een drieendertigtien??
Lijkt meer op die nieuwe van nokia 8310

edit:
Niet dat die minder leuk is hoor >:)

• rb338
Op vrijdag 20 juli 2001 09:47 schreef Angelic het volgende:
Ehm is dat een drieendertigtien??
Lijkt meer op die nieuwe van nokia 8310

edit:
Niet dat die minder leuk is hoor >:)
Daarom heet het frontje ook '8310 Look' ;)
Maar dat had ik er niet bij gezet... :P

Verwijderd

weet iemand waar je dat kan laten doen met die led's de jongen die dat altijd voor me deed is een paar maanden naar turkije en ik heb niet zo een zin om daar op te wachten.

• rb338
Op vrijdag 20 juli 2001 17:48 schreef Amon-Ra het volgende:
weet iemand waar je dat kan laten doen met die led's de jongen die dat altijd voor me deed is een paar maanden naar turkije en ik heb niet zo een zin om daar op te wachten.
Zoals ik zei: computerbeurs.
Pagina: 1