NZB Get Installatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crineke1323
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04 13:34
Mijn vraag
...

Hallo
Heb nzb get na een nieuwe installatie opnieuw geinstalleerd zie met downloaden nu alleen het zwarte scherm maar wil gewoon het internetscherm zien zodat ik ook wachtwoord etc kan invullen.
Iemand idee wat ik moet doen?
...

Beste antwoord (via crineke1323 op 18-09-2018 07:45)

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ik gok dat NZBGet blijft steken in de shell tijdens het starten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ongetwijfeld heb je al een stukje gelezen in https://nzbget.net/documentation maar ik mis even wat je nu precies gedaan hebt en wat je met "het internetscherm" bedoelt?

Laten we aan het begin beginnen: over welk OS hebben we het, welke stappen heb je tot nu toe gevolgd om NZBGet te installeren, wat heb je nu exact op beeld staan en wat verwacht je vanaf hier precies nog te gaan krijgen/zien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^ Wat hij zegt ja.

Tech ondersteuning bij iets als NZBGet is hier niet verboden, maar zeker ook dan mag van je verwacht worden dan je zelf uitgebreid op onderzoek gaat, uitprobeert, troubleshoot en duidelijk aangeeft wat de situatie en inrichting zijn, wat er aan eventuele foutmeldingen in het event log of vergelijkbare logfiles staan, etc. Je kent Het algemeen beleid #topicplaatsen, volg die stappen ajb alsnog voordat er vervolgvragen worden gesteld. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ik gok dat NZBGet blijft steken in de shell tijdens het starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crineke1323
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04 13:34
Inderdaad wat jeroen3 zegt.
Maar ik laat het hier verder bij gaat mij allemaal iets te ver.
Heb weinig conditie en dan moet ik van alles,dacht dat ik het gewoon even kon vragen,sorry dat mijn uitleg niet voldoende was