Foutmelding in windows Boot

Pagina: 1
Acties:

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:49

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Ok, dit is echt erg vaag.
sinds kort nieuw mobo met geheugen, is ddr, crucial 256. Heeft het een maandje goed gedaan, maar is sinds ongeveer twee weken heel vaag aan t doen. Tijden een potje Ice wind dale, crasht oppeens Explorer.exe (ach windoos :P) dus ik denk, kut ms, en ga rebooten. Maar wat zag mijn oog? Geeft die de fout, The installation of the device CONFIGMG isnt correct, (nog voor ik in windows zat) please reboot en bla bla. Ik denk damn, foute driver ofzo. Nou dus ik eerst ff men simpele AGP kaartje erin gegooit, hetzelfde, maar soms boot die wel in windoos maar geeft die net voor netwerk aanmelding allemaal blauw schermen. ok d8 ik, alles eruit behalve men vid kaartje, cdrom los gekoppelt,
weer niks. vaag d8 ik, ik gooi men ghost image er over heen, waar win98 net geinstalled is, weer hetzelfde. Ik andere HD erin, weer hetzelfde (ook win98) IK snap er dus gelemaal niks van, ik wil win98 opnieuws installen, zegt die het weer, tijdens de installatie, (nou niet precies, maar eigenlijk SU nogwat fout). Dus ik nog stuk of tien keer image er over heen, en oppeens boot die in windoos, ikke nog paar drivertjes er over heen, maar loop explorer.exe weer vast, en daarna allemaal blauwe schermpjes. Ik heb ook alles weer terug gezet met occen, voltage, multi, en fsb.

dit is dus best kut, iemand nog een idee voor me? Ben radeloos :(,

complete hardware: Epox 8k7a+, 256 crucial 256-2100, Kyro2 hercules, Seagate 40 gig schijfje series 5400 ofzo, usb muisje, creative pci 128, duron 700@1000(nu 700 dus).

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

lijkt erop dat het geheugen defect is..probeer eens een andere module...wat doet ie dan?

Verwijderd

Ik heb ook een keer zoiets dergelijks gehad (suwin errors, blauwe schermen, windows die soms wel wil instaleren en dan weer niet) Bij mij was lag het aan de CPU. Andere CPU erin en toen deed ie het weer. Maar het kan idd ook aan het geheugen liggen.

Verwijderd

kijk eerst maar effies of je geheugen wel spoort..
download docmem maar eens op

www.simmtester.com

kijken wat dat proggie er van vind...

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Heb wel garantie :P
life long zeggen ze
hehe :P
zou wel willen dat ik er nieuw geheugen in kon gooien, maar DDR geheugen is nou niet echt wat ik extra heb liggen. En geen van men kennissen hebben ddr :(
probeer eerst wel cpu.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
thx voor de link,
maar men POSTman geeft helemaal niks aan,
gewoon FF, en dat is ALL SYSTEM OPERATIONEL
(kan die zeggen :P)