Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• jwduitje
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-02 16:46
Mijn vraag
beste medetweakers, ik heb sinds kort een drietal tablets gekregen van een bedrijf .
Ik mocht ze hebben als ik ze nog kon gebruiken. De tablets hebben echter een probleem. Resetten is onmogelijk. Het probleem met deze tablets is namelijk dat ze booten. Een android logo laten zien. En dan vervolgens overschakelen naar een full screen bedrijfsafbeelding die zo ingesteld is. Er zijn dan verder geen mogelijkheden om de tablet te gebruiken. Ik wil ze om deze reden ook graag resetten! Maar dit wil niet!!

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik heb geen merknaam van de tablet. Maar er zit een allwinner A10 bordje in.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb het trukje geprobeerd met de aan/uit knop en de volumeknoppen. Dit leverde geen resultaat. Ook heb ik hem met een USB snoer aan de pc gelegd. In verkenner geeft hij dan niks aan en in Apparaatbeheer staat alleen android. Als ik dan verder kijk bij Windows dan staat er alleen USB snoer met status werkend. De tablet word dus niet echt herkend. Dit is bij alledrie zo.

Alvast bedankt voor alle antwoorden!!

Alle reacties

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 16:53
Via Google kan ik wel wat verschillende methodes vinden die je kan proberen. Maar ik zie ook dat deze tablets al zeker 6 jaar oud zijn. Ikzelf zou ze lekker inleveren bij de milieustraat en geen tijd meer aan besteden, gaat je alleen maar frustraties opleveren denk ik.

Verwijderd

hamer is ook leuk :)
@Knielen

• jwduitje
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-02 16:46
Als ik ze inlever bij de milieustraat kan ik weer andere dingen meenemen die ik leuk vind. Dus ik denk dat ik ze daar maar dump.
Dank voor de reacties!