Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakan_0172
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-07 20:19
Zo ik zag dat Apple in LONDON iphone XS (Max) voor bijna 250 euro minder verkoopt.
Hoe kan dat en waarom hoor ik daar nooit wat over.

Maar ze zitten nog in de Eruopese unie dus eigenlijk kan je het beter daar halen toch?

Zijn er daarbij enige "setbacks", iemand de dat weet/ ervaring heeft

Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Weet je zeker dat wat je zegt klopt? Interessante vraag, anders. In ieder geval zit er een andere lader bij, maar dat is makkelijk te verhelpen...

[ Voor 18% gewijzigd door Jackssonss op 16-09-2018 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou moeten kunnen. Komt alleen wel met een aantal probleempjes.

Zoals @Jackssonss al zei krijg je inderdaad een andere lader, dus je zult er een nieuwe bij moeten kopen.

Ten tweede heb je een klein beetje een probleem met je garantie, daarvoor zal hij terug moeten naar het land waar hij vandaan komt, en dan ben je hem dus flink lang kwijt, ik denk niet dat je daar op zit te wachten.

Ik weet verder ook niet hoe het zit met verzendosten. Je zal ongetwijfeld goud geld hier voor betalen, maar dat geven ze dan wel aan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakan_0172
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 09:57:
Het zou moeten kunnen. Komt alleen wel met een aantal probleempjes.

Zoals @Jackssonss al zei krijg je inderdaad een andere lader, dus je zult er een nieuwe bij moeten kopen.

Ten tweede heb je een klein beetje een probleem met je garantie, daarvoor zal hij terug moeten naar het land waar hij vandaan komt, en dan ben je hem dus flink lang kwijt, ik denk niet dat je daar op zit te wachten,

Ik weet verder ook niet hoe het zit met verzendosten. Je zal ongetwijfeld goud geld hier voor betalen, maar dat geven ze dan wel aan denk ik.
Verzendkosten? kan je het bestellen op die manier
Want een retour vliegticket kost je 50 euro ik wou het zelf gaan halen.

Als je het zelf zou bestellen moet het door de douane die er misschien iets van zeggen.
geen idee hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik zie op de engelse Apple site dat de XS Max in Engeland verkocht wordt voor 1099 GBP. Omgerekend is dat net geen 1235 euro.

In Nederland kost diezelfde iPhone XS Max 1259 euro. Het prijsverschil dekt dus niet de verzendkosten of het retourtje met de trein/het vliegtuig. En dan zit je inderdaad nog met de lader, de garantie en andere (mogelijke) problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakan_0172
Sorbo schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:03:
Ik zie op de engelse Apple site dat de XS Max in Engeland verkocht wordt voor 1099 GBP. Omgerekend is dat net geen 1235 euro.

In Nederland kost diezelfde iPhone XS Max 1259 euro. Het prijsverschil dekt dus niet de verzendkosten of het retourtje met de trein/het vliegtuig. En dan zit je inderdaad nog met de lader, de garantie en andere (mogelijke) problemen.
Je hebt gelijk, ik zat dat de 1 pound = 1,087 euro was maar blijkbaar is het meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien het prijsverschil toch niet zo groot is (tenzij de pond ineens een duikvlucht maakt), en al een topic over dit onderwerp hebben, gaat dit topic op slot.

[ Voor 32% gewijzigd door Daedalus op 16-09-2018 10:46 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.