V6800 de luxe of...

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ik wil morgen een nieuwe videokaart kopen, kan ik beter een Asus V6800 de luxe of een Creative Geforce 2 nemen?

ik kan niet wachten tot prijzen ofzo lager worden of tot er nieuwe dingen uitkomen, zit namelijk al 3 dagen met m'n oude s3 2MB kaartje in m'n Athlon 700@791 systeem :( :( :(

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Koop gewoon een "normale" geforce, zoals de 6800 normaal....
Waarvoor heb je die paar frames p/s nodig, behalve als je een hardcore gamer bent...

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 15:47

alwinus

Tweaked

dat ligt eraan. Wil je de features die op de deluxe zitten ook echt gebruiken? Video-in en out. Ik gebruik ze regelmatig. Als je alleen maar gamed zou ik voor de Geforce 2 gaan.

• Longbowh
  • Niet online
kan ik met die tv-out op de V6800 ook m'n desktop op de tv krijgen (ik weet dat de resolutie van een tv k*t is maar het gaat even om het idee), en gewoon alle films kijken die ik download (meestal DiVX) of moet dat aan zoveel voorwaarden voldoen dat het onbruikbaar is?

• alwinus

alwinus

Tweaked

Ja desktop kan op tv. Ook DiVX moet lukken. Bovendien kun je ook aan videobewerking doen door de video-in. video's capturen. Handig om wat leuke beelden op een website te plaatsen en tv op je comp te kijken. Bij het EK een klein schermpje in de hoek als je aan het werk bent ;)

• Rashann
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik zou voor de Asus gaan ja, want DivX op je TV is toch wel mooier als op je monitor :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Longbowh
  • Niet online
Inmiddels zit m'n nieuwe V6800 Deluxe erin en ik ben er erg tevreden mee, bedankt voor de reacties :)

• HekkeySE
  • Niet online
Asjeblaft :)

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• alwinus

alwinus

Tweaked

Blaffen naar de baas?
Pagina: 1