Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

How to play mp3 songs with spotify on my phone?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Onderwerpen

Vraag

• HOI HOI HOI
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 15-09-2018
Hi guys,
In the past I was able to put songs, that were downloaded somewhere from internet, in a playlist and then synchronise it to my phone if I was connected to the same WIFI as my computer. My problem is that I can put it in a playlist on my computer but then I can't play it on my phone. The song is shown in the playlist on my phone but can't be played unfortunately. Please help me out!

Alle reacties

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
@HOI HOI HOI we zijn een Nederlanders forum, dus zal de vraag in het Nederlands moeten stellen of op z'n minst tevreden moeten zijn met Nederlandse antwoorden. Je vraag staat echter op de verkeerde plek, technische vragen horen in Tablets en Telefoons Maar aangezien je TS onvoldoende informatie bevat ga ik hem niet verplaatsen, maar doe ik hem op slot.

Climate dashboard

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True