Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Rare Registersleutels

Pagina: 1
Acties:

• Flipswix
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 13-12 11:25
Hoi,

Sinds een tijd heb ik last van een continu groeiende map (Hkey_Current_User), waarin ontzettend veel lege mappen bestaande uit rare tekens worden gemaakt. Heeft iemand hier ook ervaring mee/weet iemand of dit een doel heeft? Of heb ik misschien last van een ondetecteerbaar virus?

En met ondetecteerbaar bedoel ik dat ik gescand heb met MalwareBytes, Hitman Pro, Spybot search & Destroy en Norton..

De map groeit almaar door met deze sleutels.. Zie onderstaande afbeelding..

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online

HKLM_

Waarom heb je geen back-up?

Komt dit een beetje overeen?

https://www.sevenforums.c...up-hkey-current-user.html
Toevallig logitech toetsenbord of muis icm hun software?

HKLM_ wijzigde deze reactie 15-09-2018 22:26 (17%)

Mijn PC: Gigabyte GA-B250M-D3H • Intel Core i7-7700 • 32GB DDR4 Crucial Ballistix Sport 2400 • Samsung 960 EVO 250GB • Windows 10 Pro • Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • Unifi AC-LR • Unifi CloudKey

• Flipswix
Hoi! Dit kan het wel eens zijn, al mijn randapparatuur is van Logitech. Ik ga eens kijken of het wat uithaalt, dank!

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online

HKLM_

Waarom heb je geen back-up?

Flipswix schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:12:
Hoi! Dit kan het wel eens zijn, al mijn randapparatuur is van Logitech. Ik ga eens kijken of het wat uithaalt, dank!
En opgelost?

Mijn PC: Gigabyte GA-B250M-D3H • Intel Core i7-7700 • 32GB DDR4 Crucial Ballistix Sport 2400 • Samsung 960 EVO 250GB • Windows 10 Pro • Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • Unifi AC-LR • Unifi CloudKey

• Flipswix
Het lijkt inderdaad opgelost!
Raar maar dit is volgens mij echt het probleem geweest.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True