Toon posts:

E-mail: Stuur te veel e-mailtjes????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes...

Toen ik vandaag een E-mail verstuurde, kreeg ik ongeveer deze melding te zien.
Dat was het volgende: U stuurt in uw werktijd te veel E-mail berichten. Dit wordt doorgegeven aan de IT-afdeling (ofzo iets) en aan de baas.
Daarna sloot ik Outlook express af en startte vervolgens ook weer op. Toen werd mijn hele mailbox gekopieerd en kwam het volgende in beeld:
U berichten zijn gekopieerd voor als bewijsmateriaal.
Snapt iemand hier wat van??? Zullen er Hackers op mijn computer bezig zijn???
:?
Wie helpt mij uit de brandt.....ik heb mijn helpdesk van mijn internet-provider ook al gebeld die konden me ook niet veel vertellen.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Pfff dat is een oudje.

Gewoon een grap...maak je niet druk

edit:

Het is ECHT een grap, heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Op zich wel grappig maar niet echt hoogstaand

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

zou je ook niet druk maken gewoon een domme grap, zoiets mogen ze nooit doen

Verwijderd

Kan niet serieus zijn. Wel een leuk grapje :) :)

Verwijderd

Die kreeg ik ook een tijdje geleden. De eerste keer schrok ik me ook kapot, maar toen had ik het toch wel door. M.a.w. is gewoon een grap :)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 12:25 schreef Masterplay het volgende:
Die kreeg ik ook een tijdje geleden. De eerste keer schrok ik me ook kapot, maar toen had ik het toch wel door. M.a.w. is gewoon een grap :)
Schrok jij je kapot? Dat verteld toch wel iets over jouw en wat voor e-mailtjes je verstuurd ;)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 20 juli 2001 12:26 schreef Angelic het volgende:
Schrok jij je kapot? Dat verteld toch wel iets over jouw en wat voor e-mailtjes je verstuurd ;)
Hehe, dat en de sig van degene die boven je gepost heeft: "Be afraid, be very afraid" ;)

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
hmm dat proggie wil ik ook >:)
*grijns*

Verwijderd

GG lol,

Dat was bij Getronics en daar zijn ze al zo streng. Ik mocht daar op een gegeven moment ook al niet meer op internet.(zat te veel op GOT >:) :) :D )
Pagina: 1