Hoe installeer ik Resilio Sync op mijn Ubuntu 18.04 systeem?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• StopEcocide
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 09:01
Ik krijg het na veel installation guides niet voor elkaar Resilio Sync op mijn pc te installeren. Bestaat er toevallig een heldere uitleg in het Nederlands? Of heeft iemand enig idee welke stappen ik moet ondernemen om succes te behalen?

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Beste antwoord (via rens-br op 17-09-2018 10:20)

• StopEcocide
Nope, dat ging ook niet. Ik heb inmiddels een Windows-laptop geregeld. En het DCP-film bestand loopt nu binnen. Bedankt voor je hulp!

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚

Alle reacties

• TheGrayFox
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Je zou via deze link: https://help.resilio.com/hc/en-us/articles/206178924 even onder het kopje "For Debian-based Linux (Debian, Ubuntu, Zorin, Elementary)" kunnen kijken. Hier staat een klein stappenplan waarmee je de applicatie kunt "sudo apt install"en.

• StopEcocide
In dat stappenplan loop ik dus vast :S

Volgens Synaptic pakketbeheer is het programma geïnstalleerd, maar ik zie het niet bij mijn programma's staan. Updatebeheer werkt ook niet meer.

[ Voor 66% gewijzigd door StopEcocide op 15-09-2018 19:29 ]

• TheGrayFox
  • Niet online
Oké, dus als ik het goed begrijp heb je het al geïnstalleerd. Kun je hem wel aanroepen via de command-line? Als je `resilio-sync` uitvoert?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• StopEcocide
Nope, dat ging ook niet. Ik heb inmiddels een Windows-laptop geregeld. En het DCP-film bestand loopt nu binnen. Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheGrayFox
  • Niet online
Geen probleem! Ik heb zelf even uitgezocht hoe het zit: Zodra je resilio-sync geïnstalleerd hebt start hij standaard op. Als je dan naar http://localhost:8888 gaat start hij een GUI op zodat je synchronisatie instellingen in de GUI zelf kunt instellen. Voor de volgende keer mocht je het op Ubuntu willen gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door TheGrayFox op 15-09-2018 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StopEcocide
Top! Dank je wel. Mocht ik het nog een keer willen gebruiken dan weet ik dit topic met jouw advies te vinden.

Pagina: 1