Een tweede windows apparaat alleen als uitbreiding monitor.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sbaliyev
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-03 15:10
Ik heb een windows PC en een Microsoft Surface (beide W10). Ik zou graag mijn Surface als een monitor uitbreiding willen gebruiken voor mijn pc, echter kan ik geen HDMI gebruiken omdat mijn PC-monitor (Iiyama Black Hawk g-master) maar 1 HDMI input heeft en deze wordt gebruikt door mijn PC.

Waarom maakt windows het niet mogelijk om zonder enige kabel te gebruiken een windows apparaat als uitbreiding te kunnen gebruiken? Hoezo moet ik een (HDMI) kabel gebruiken?
(De PC beschikt niet over een bluetooth)

Hoe kan ik mijn laptop als uitbreiding gebruiken zonder HDMI?

Beste antwoord (via Sbaliyev op 15-09-2018 15:59)

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
-laat maar-

[ Voor 95% gewijzigd door Room42 op 15-09-2018 15:41 . Reden: TS ziet GoT als helpdesk :/ ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:03

Roomba E5 te koop

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 17:47
Waarom niet een nieuw scherm met twee hdmi porten :+

Maak van jouw probleem niet een (probleem) van microsoft :X

[ Voor 42% gewijzigd door HKLM_ op 15-09-2018 15:48 ]

Cloud ☁️

• sig69
Daar heb je in dit geval toch helemaal niets aan?

Roomba E5 te koop

• Sbaliyev
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-03 15:10
Ik kan mijn Laptop niet vinden in de apparaten lijst, kan dit komen doordat ik geen bluetooth heb op mijn PC?
[b]HKLM_ in "Een tweede windows apparaat alleen als uitbreiding monitor."
Maak van jouw probleem niet een (probleem) van microsoft :X
Dit is niet mijn probleem. Een bedrijf dat ter waarde heeft van miljarden euro's moet haar producten zodanig ontwerpen dat je zonder enkele problemen zelfde besturingssystemen met elkaar kunt koppelen, dat noem je gebruiksgericht te werk gaan. Klanten even te vreden houden komt ook kijken bij het ontwerpen van producten.

• sig69
Sbaliyev schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 15:56:
Ik kan mijn Laptop niet vinden in de apparaten lijst, kan dit komen doordat ik geen bluetooth heb op mijn PC?
Er zitten wat haken en ogen aan blijkbaar. Mijn (oude) laptop doet het ook niet. Geen Miracast support. Het kan ook softwarematig mbv bijvoorbeeld https://www.spacedesk.net, of een van de vele anderen.

[ Voor 15% gewijzigd door sig69 op 15-09-2018 16:13 ]

Roomba E5 te koop

Pagina: 1