Delonghi primadonna s (espressomachine) doet helemaal niets

Pagina: 1
Acties:

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
Mijn prima donna s reageert niet op het aanzetknopje, start niet op. De hoofdschakelaar van het apparaat gecheckt, staat aan.
De zetunit staat verticaal in de vulstand. Ik vermoed dat de machine bij het automatisch afstarten is uitgevallen, ik was toen niet in huis.
Zit er ergens een (hoofd)zekering in de machine of is er mogelijk iets anders aan de hand?
Groet, Bert

[ Voor 8% gewijzigd door 51bert op 15-09-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
Update en feedback:
Met mijn 2 "rechterhanden" heb ik eerder al de pomp en de stoomklep vervangen.
Helaas kwamen er mbt de huidige storing (machine "dood" ... geen reactie aanzetknop) geen tips, zelf de machine binnenstebuiten gekeerd en niets afwijkendsgevonden.
Via de Delonghi site heb ik het apparaat gratis naar hun service centrum gestuurd.
Offerte gekregen: "repa unit water-/koffiecircuit" €194.... voorwaar geen kattepis. Heb de offerte toch maar aanvaard.
Belangrijkste redenen: ik mis de lekkere koffie ... en ... bij tijdelijk gebruik van een geleend nespresso apparaat heb ik berekend dat de cups mij op jaarbasis het dubbele kosten.
Ter info: bij ongerepareerd terugsturen zijn de onderzoeks- en verzendkosten €30, ongerepareerc afvoeren naar wecycle is kosteloos. Dus geen onderzoeks- en verzendkosten.
Eigenlijk wel een nette service van delonghi.