Hoi allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de volgende vraag.
Kan ik met deze TV (pricewatch: LG OLED55C8PLA Zwart) zonder problemen 4K videos afspelen vanaf mijn PC, via mijn netwerk, naar mijn TV?
Op dit moment ben ik preventief op zoek naar bottlenecks - alles wat er voor kan zorgen dat het kijkgemak straks niet optimaal of er helemaal niet is. Alle 'beren op de weg' die verwacht kunnen worden zijn meer dan welkom. (hardware, software, instellingen, álles)
Relevante software en hardware die ik gebruik
PC + Router
Voor netwerk kabel gebruik ik een CAT7 koper verbinding.
ik zie dat de TV 100 MB/s heeft - is dat genoeg voor 4K/120Hz?
Op de PC zal ik Plex draaien.
Ter info:
Ik ga voornamelijk Netflix kijken en films/series die ik op de PC heb staan. Ook zal van tijd tot tijd een USB (2.0) op de TV worden aangesloten met daarop een film/cursus. Gewoon old school zappen naar SBS6 etc gaat niet gebeuren.
Super bedankt voor jullie hulp!
Kan ik met deze TV (pricewatch: LG OLED55C8PLA Zwart) zonder problemen 4K videos afspelen vanaf mijn PC, via mijn netwerk, naar mijn TV?
Op dit moment ben ik preventief op zoek naar bottlenecks - alles wat er voor kan zorgen dat het kijkgemak straks niet optimaal of er helemaal niet is. Alle 'beren op de weg' die verwacht kunnen worden zijn meer dan welkom. (hardware, software, instellingen, álles)
Relevante software en hardware die ik gebruik
PC + Router
Voor netwerk kabel gebruik ik een CAT7 koper verbinding.
ik zie dat de TV 100 MB/s heeft - is dat genoeg voor 4K/120Hz?
Op de PC zal ik Plex draaien.
Ter info:
Ik ga voornamelijk Netflix kijken en films/series die ik op de PC heb staan. Ook zal van tijd tot tijd een USB (2.0) op de TV worden aangesloten met daarop een film/cursus. Gewoon old school zappen naar SBS6 etc gaat niet gebeuren.
Super bedankt voor jullie hulp!
[ Voor 15% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 15-09-2018 16:36 ]
Team anti-scalp - wauw..