Lekker zijn is een gave :)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Je kan toch ook beide oplossingen doen: klikken en typen?Op donderdag 19 juli 2001 15:06 schreef Courage het volgende:
2 of drie karakters is sneller dan een muisklik, vooral als je al aan het typen bent
Verwijderd
Heeft geen toegevoegde waarde vind ik... als je een smilie gebruikt is dat iets extra's aan het bericht toevoegen, als dit wordt toegevoegd dan krijg je straks zeker veel meer smiliesOp donderdag 19 juli 2001 15:07 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
Je kan toch ook beide oplossingen doen: klikken en typen?
Verwijderd
Dat meen je toch niet hoop ik heOp donderdag 19 juli 2001 15:14 schreef lordspacie het volgende:
sleceteren met je muis en plakken wat ik nu vaak doe
sommige wel zoals dezeOp donderdag 19 juli 2001 15:17 schreef Courage het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet hoop ik he![]()
Verwijderd
een echte tweakers weet _alle_ smileys uit z'n hoofdOp donderdag 19 juli 2001 16:41 schreef psilo het volgende:
ja heb ik ook hoor, als ik een smilie niet uit mijn hoofd weet copy+paste ik hem.. dus zou wel handig zijn als ze clickable gemaakt kunnen worden, is toch niet zo heel veel moeite ?
en meer
tja sinds mijn HK ban ben ik geen echte tweaker meer heOp donderdag 19 juli 2001 17:25 schreef Razor_Blade het volgende:
[..]
een echte tweakers weet _alle_ smileys uit z'n hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en meer
1000e post trouwens, feest!
Ja, als je dat in HK zegt is het al erg genoeg, maar hier helemaalOp donderdag 19 juli 2001 17:50 schreef psilo het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
nahOp donderdag 19 juli 2001 17:52 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ja, als je dat in HK zegt is het al erg genoeg, maar hier helemaal
damn dat mister onzin poster in de hk dat zegt?Vind ik wel knap van me maar ok.
Als jij denkt dat je een echte tweaker bent als je in de HK (kunt) post(en), ben je geen tweaker.Op donderdag 19 juli 2001 17:50 schreef psilo het volgende:
[..]
tja sinds mijn HK ban ben ik geen echte tweaker meer he
Ik had het zelf kunnen zeggenOp donderdag 19 juli 2001 18:23 schreef Phantom_ het volgende:
Als jij denkt dat je een echte tweaker bent als je in de HK (kunt) post(en), ben je geen tweaker.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
waarom deed je het niet dan?>Op donderdag 19 juli 2001 18:26 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik had het zelf kunnen zeggen
Omdat ik dat al deed.Op donderdag 19 juli 2001 18:45 schreef lordspacie het volgende:
[..]
waarom deed je het niet dan?>
ok das een goede maar hij was er eerder als jouw bij toch?Op donderdag 19 juli 2001 18:52 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat al deed.
Op donderdag 19 juli 2001 18:58 schreef lordspacie het volgende:
[..]
ok das een goede maar hij was er eerder als jouw bij toch?
Nee want ik zei het het eerste..
goeiedag zeg...
btw: op T.net is clickable smiles een feit.
Veel mensen volgen niet alleen meer dan 1 forum tegelijk, maar zelfs meerdere topics tegelijk! Is het niet geweldigOp donderdag 19 juli 2001 19:14 schreef lordspacie het volgende:
hij om 1752 en jij om 18 nog wat
wow overigens ik ook zit al de hele avond op fwfOp donderdag 19 juli 2001 19:26 schreef Exirion het volgende:
[..]
Veel mensen volgen niet alleen meer dan 1 forum tegelijk, maar zelfs meerdere topics tegelijk! Is het niet geweldig
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Inderdaad, en als je weet waar de toetsen zitten dan is het toch tien keer makkelijker om alles achter elkaar te typen ipv tussendoor met je muis smilies aan te moeten klikken?Op donderdag 19 juli 2001 19:34 schreef lordspacie het volgende:
ok ik zie hem nu maar op de toesenbord op me werk zijn het dus twee streepies.
Is het moelijk in te bouwen? Nee..... (Ga ik even van uit)
Zijn er mensen die er problemen mee hebben als het er niet in zit? Ja.....
Conclusie......inbouwen die handel
Duh! Dat is dezelfde toetsOp donderdag 19 juli 2001 19:34 schreef lordspacie het volgende:
ok ik zie hem nu maar op de toesenbord op me werk zijn het dus twee streepies.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards