Mijn situatie is de volgende. Onze Telenet-modem staat in de kelder. Verder hebben we 3 routers ter bedchikking (twee van max 400mbps en 1 van max 1200mbps) en enkele powerlines (allemaal max 85mbps). Ik zou graag op de tweede verdieping een game/computer ruimte ineichten en zou optimaal wifi signaal willen. Verder zou het ook handig zijn als alle ruimtes in het huis bereik hebben. Welke setup kan ik vest voorzien?
Zonder meer over je situatie te weten, en specificaties van je apparatuur: kijk naar een kabel.
Wat wil je nu precies bereiken?
Overal goede WiFi dekking
Optimale dekking bij de Gamecomputer
Wil je wel of geen geld uitgeven? Zo ja, wat is je budget? Heb je de mogelijkheid om kabels te trekken naar de lasten waar je de access points wil hebben? Of ligt die er al?
Kan je uittekenen hoe het er.e.a. nu aangesloten is?
Wat wil je nu precies bereiken?
Overal goede WiFi dekking
Optimale dekking bij de Gamecomputer
Wil je wel of geen geld uitgeven? Zo ja, wat is je budget? Heb je de mogelijkheid om kabels te trekken naar de lasten waar je de access points wil hebben? Of ligt die er al?
Kan je uittekenen hoe het er.e.a. nu aangesloten is?
Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.