Vraag

• Akif19
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-10 00:36
Beste mensen,

Kortgeleden heb ik de MSI ps42 gekocht voor 999 euro. pricewatch: MSI PS42 8RB-206NL

Wat mij erg opvalt is dat mijn laptop soms vastloopt en dat ie, als ik tabbladen open, het laatste tabblad helemaal vastloopt, waardoor ik een aantal seconden moet wachten alvorens hij reageert.

Ik vind dit raar voor een laptop met deze specificaties. Ik had deze laptop dan ook gekocht vanwege een positieve review op notebookcheck.net en op youtube.

Ik wilde ook eigenlijk maximaal 800 euro uitgeven voor een laptop, echter ging ik toch voor de 1000 euro toen ik deze laptop zag.

Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben of zeggen dat dit normaal is voor een laptop van deze prijsklasse?

NB. Ook de tijd stond verkeerd ingesteld bij deze laptop, die heb ik handmatig gecorrigeerd (hij stond al op UTC +1 ).

Alle reacties

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 08:59
Dat lijkt me niet ok. Installeer eerst eens een andere browser zoals Chrome en kijk of je ook met die browser issues hebt. Kijk ook in je taakbeheer of je cpu niet op 100% staat door een hangend proces.

• Akif19
Bedankt voor je reactie. Ik zag inderdaad dat er een windows update gaande was en dat ik kort daarna mijn laptop opnieuw moest opstarten.
Ik denk dat het vooral daardoor was want vandaag gaat alles erg snel.

Dat verwacht je ook met nvidia GeForce kaart en een intel core i7 processor.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ook al zat er een Celeron in met alleen geintegreerde graphics, dan hoort dat nog niet te gebeuren bij normaal gebruik.

• Akif19
@Sissors

Daar heb je gelijk in. Ik heb er gelukkig geen last meer van. Het gebeurde op het moment dat ik mijn laptop net had unboxed (dus gloednieuw).

Ik had op dat moment ook 2 anti-virussen geïnstalleerd (ik installeerde avast, terwijl ik niet wist dat ik al norton op de computer had staan). Het verwijderen van avast nam weer wat tijd in beslag.

[ Voor 39% gewijzigd door Akif19 op 15-09-2018 22:18 ]