Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Apparaat of set om een blu ray disc met DTS-HD Master Audio af te spelen op een relatief oude bose 5.1 set (analoge ingangen)?
Wat is je budget?
Kwaliteit is belangrijk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil muziek luisteren. Beeld is niet zo belangrijk. Een specifiek item is een bluray met DTSHd master audio en ik wil daar op de beste manier van genieten met de bestaande Bose surround set.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nee. Ik kom niet uit de specs en vind niet goed wat welk apparaat ondersteund.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weer niet of er een speler is waar de set direct op kan, of dar een losse receiver een betere keus is? Etc.
De bose set is een Acoustimass 15 series 3
Ik zoek een?
Apparaat of set om een blu ray disc met DTS-HD Master Audio af te spelen op een relatief oude bose 5.1 set (analoge ingangen)?
Wat is je budget?
Kwaliteit is belangrijk
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil muziek luisteren. Beeld is niet zo belangrijk. Een specifiek item is een bluray met DTSHd master audio en ik wil daar op de beste manier van genieten met de bestaande Bose surround set.
Wat heb je zelf al gevonden?
Nee. Ik kom niet uit de specs en vind niet goed wat welk apparaat ondersteund.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weer niet of er een speler is waar de set direct op kan, of dar een losse receiver een betere keus is? Etc.
De bose set is een Acoustimass 15 series 3