Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Zag net bij mijn advertenties de kennelijk nieuwe mogelijkheid om via Pakkie te versturen. Nog niet geprobeerd maar ik vind de vraag om de verkoopprijs wel wat minder. Wat gaat hun dat nou aan. Toch?

Edit: oh, het is weer zo'n service :X

[ Voor 9% gewijzigd door poema op 14-09-2018 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:41
Kijk even op www.pakkie.nu en je weet het ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat wel een beetje stom is dat de link er ook komt te staan wanneer het 'alleen ophalen' is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
het is gewoon een tikkie + postnl in 1 als het ware . ook via whatsapp een directe makkelijke betaallink , alleen bij pakkie komen er kosten voor verzending bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien het over V&A gaat, gaat dit topic ook richting V&A Feedback.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Verwijderd

DJrDJ666 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:34:
het is gewoon een tikkie + postnl in 1 als het ware . ook via whatsapp een directe makkelijke betaallink , alleen bij pakkie komen er kosten voor verzending bij.
Niet helemaal, dit is eigenlijk Gelijk Oversteken van Marktplaats + bezorgdienst naar keuze.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
@ wie hier dan ook over gaat:
Waarom kan ik dit niet uitzetten? Vind het nogal storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Speedway4 Ik ga er niet over maar je bent toch niet verplicht het te gebruiken?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
@FlipFluitketel
Nee klopt, maar ik kan alle andere betaal- en verzendmethoden wel zelf selecteren. Dat zou ik.hier graag ook willen.
De grote blauwe knoppen vind ik niets en kan ik nog begrijpen, er moet natuurlijk reclame worden gemaakt. Maar het feit dat ik deze mogelijkheid niet zelf kan selecteren/deselecteren vind ik storend en zorgt voor onduidelijkheid.
Het lijkt nu alsof ik deze optie wel aanbied terwijl dat niet zo is. Het zorgt op zijn minst voor tegenstrijdige informatie voorziening bij advertenties.

Dus het is mooi dat er zoiets mogelijk is nu, het is minder dat het wordt opgedrongen (niet optioneel is) en hierdoor voor onduidelijkheid zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedway4 schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:31:
@ wie hier dan ook over gaat:
Waarom kan ik dit niet uitzetten? Vind het nogal storend.
Omdat de eurobriefjes in de T.net kluis elke maand moeten kloppen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

"Uitbetaling vindt plaats na bezorging"

:w

Gaan we niet doen, betaling vooraf of contant als men komt halen.
Allerlei andere variaties daarop heeft mij in het verleden alleen maar gezeik opgeleverd.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, als de koper een oplichter is en een foto van een baksteen in de doos naar hun klantenservice stuurt met "Hij heeft mij een baksteen gestuurd!" ben je vrijwel zeker je geld kwijt, end of story.

Je kunt de Pakkie buttons uitschakelen als je de Ublock Origin extensie gebruikt, gewoon met de rechter muisknop er op en "element blokkeren" aangeven.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2018 10:30 ]

Pagina: 1