Hallo computerhelden,
In 2013 heb ik met hulp van jullie mijn eerste pc in elkaar gezet. Helaas vertoonde deze week de computer voor de eerste keer echte hardware kuren en raadde de reparateur mij aan om een nieuw moederbord te kopen.
Nu ben ik voornemens om de het moederbord uit de BBG van juli te kopen. Uit eigen onderzoek zou het prima moet werken op de specs onderaan deze post.
Kunnen jullie dit voor mij bevestigen? Alle hulp zou ontzettend gewaardeerd worden! Immers doe ik het liever dan dat ik het door een dure reperateur moet laten doen
Ik zoek een?
Moederbord wat ik moeiteloos in mijn huidige systeem in kan bouwen. En vervolgens als vanouds weer verder WOW kan spelen. Dat is het ook enige doel van de pc.
Wat is je budget?
Rond de 80 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
In 2013 heb ik met hulp van jullie mijn eerste pc in elkaar gezet. Helaas vertoonde deze week de computer voor de eerste keer echte hardware kuren en raadde de reparateur mij aan om een nieuw moederbord te kopen.
Nu ben ik voornemens om de het moederbord uit de BBG van juli te kopen. Uit eigen onderzoek zou het prima moet werken op de specs onderaan deze post.
Kunnen jullie dit voor mij bevestigen? Alle hulp zou ontzettend gewaardeerd worden! Immers doe ik het liever dan dat ik het door een dure reperateur moet laten doen
Ik zoek een?
Moederbord wat ik moeiteloos in mijn huidige systeem in kan bouwen. En vervolgens als vanouds weer verder WOW kan spelen. Dat is het ook enige doel van de pc.
Wat is je budget?
Rond de 80 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2400 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock Z77 Pro3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD7850 2GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Thermaltake V3 Black Edition | € 54,44 | € 54,44 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 111,44 | |
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.