Beste Tweakers,
Sindskort een paar dagen/weken krijg ik van collega's te horen dat hun agenda meldingen in Outlook 2016 niet meer werkt. Nu ben ik gaan kijken en werkt dit wel zolang je outlook open hebt staan op 1 scherm. De herinnering komt dan netjes in beeld. Echter als er een ander programma boven staat dan gebeurt dit niet. Mogelijk heeft dit te maken met een update van Office of iets dergelijks maar ik ben er zelf nog niet achter.
Volgens de gebruikers heeft dit altijd gewerkt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wij hebben RDS 2012 R2 draaien maar ook onze Windows 10 clients hebben er last van.
Outlook versie: 16.04639.1000 32 bit voor de RDS servers
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik hierop google kom ik niet echt verder. Wel heb ik dus uitgesloten dat het werkt echter komt de popup niet meer naar voren als er een ander programma voor staat.
Toevallig meer tweakers die dit probleem ervaren?
Sindskort een paar dagen/weken krijg ik van collega's te horen dat hun agenda meldingen in Outlook 2016 niet meer werkt. Nu ben ik gaan kijken en werkt dit wel zolang je outlook open hebt staan op 1 scherm. De herinnering komt dan netjes in beeld. Echter als er een ander programma boven staat dan gebeurt dit niet. Mogelijk heeft dit te maken met een update van Office of iets dergelijks maar ik ben er zelf nog niet achter.
Volgens de gebruikers heeft dit altijd gewerkt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wij hebben RDS 2012 R2 draaien maar ook onze Windows 10 clients hebben er last van.
Outlook versie: 16.04639.1000 32 bit voor de RDS servers
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik hierop google kom ik niet echt verder. Wel heb ik dus uitgesloten dat het werkt echter komt de popup niet meer naar voren als er een ander programma voor staat.
Toevallig meer tweakers die dit probleem ervaren?
[ Voor 3% gewijzigd door Ronker op 14-09-2018 14:34 . Reden: Outlook Versie bijgevoerd ]
☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.