Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb resent mijn scherm vervangen omdat deze niet goed reageerde. Ik dacht dat het kwam doordat het scherm zelf gebarsten was. Nu heb ik er een nieuw scherm in gezet en nog doet het scherm raar. Op het moment dat ik het scherm aanraak gaat hij uit zich zelf allemaal rare acties uitvoeren.
Hier een filmpje van het rare gedrag wanneer je typt : YouTube: YouTube
Hier een filmpje van het gedrag in het beginscherm : YouTube: YouTube
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Groetjes,

Kevin

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nieuwe I phone 5s scherm van fixyouriphone

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
I tunes reset
connecties gecontroleerd
apple gesproken maar die willen graag geld vangen !

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 12:22 . Reden: typfout ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 16:28
Heb je je eigen scherm vervangen? Dan kan het zijn dat je hem niet goed aan hebt gesloten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tiagoo schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:43:
Heb je je eigen scherm vervangen? Dan kan het zijn dat je hem niet goed aan hebt gesloten,
Hoi, telefoon heb ik al geüpdate en ik heb gekeken of alles goed vast zat. (wat zo was).
Ook heb ik nu het bescherm kapje die eventueel tegen het scherm drukt verwijdert om te kijken hoe dat ging maar geen verandering. Ook heb ik het kapje geplaatst met vulling zodat het contact beter zou zijn maar zelfde problemen... Mogelijk een onderdeel kapot dat ik kan controleren... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pekelveld
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 20:20
Ook al doen de filmpjes het niet, klinkt als exact hetzelfde probleem dat ik heb/had na het vervangen van een scherm. Vreselijk irritant, typen is dan bijna onmogelijk. Bij mij deed op een gegeven moment ook de homebutton het bijna niet meer, alleen met heeeeel hard drukken. Touchid wel prima. Na weken van een sofwarematige homebutton, heb ik vanmorgen maar eens flink op de homebutton lopen drukken met kracht. Nu doet de knop het weer en ook het scherm lijkt het beter te doen.

Ik gok zelf dat er ergens te veel druk op het scherm zit, onderzijde (mogelijk is het frame een klein beetje verbogen na een val?). Ik ben benieuwd of iemand hier de oplossing heeft. Ik lees graag mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:48:
[...]

Hoi, telefoon heb ik al geüpdate en ik heb gekeken of alles goed vast zat. (wat zo was).
Ook heb ik nu het bescherm kapje die eventueel tegen het scherm drukt verwijdert om te kijken hoe dat ging maar geen verandering. Ook heb ik het kapje geplaatst met vulling zodat het contact beter zou zijn maar zelfde problemen... Mogelijk een onderdeel kapot dat ik kan controleren... :?
ga niet zelf lopen klooien met iets wat er niet op of in hoort. volgt reparatie advies van ifixit als je zelf gaat knutselen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi @Hackus,

Uiteindelijk alles gewoon gelaten zoals het hoort te zitten. Helaas werkt het scherm nog steeds niet naar behoren... Ik merk wel dat als de telefoon na een lange tijd uit te zijn geweest weer opstart dat het scherm voor 1/2 minuten wel normaal werkt. Ik hoop dat iemand weet waaraan het kan liggen. Ik heb nog gekeken naar de chip die dit mogelijk aanstuurt maar dat zat ook allemaal gewoon goed.

Groetjes,

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@joost.peeters

Vervelend, mogelijke wijs heb je de home button niet helemaal goed vast gemaakt.. Of dat clipje zit niet helemaal goed...
Pagina: 1