Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ja, dat had gekund - we hebben geen maximale lengte voor een artikel. Maar hoe had je dan geweten wat er allemaal was aangekondigd? Nu kun je, zelfs zonder maar 1 artikel te hoeven lezen, een beeld krijgen van wat Nintendo op Nintendo Direct allemaal heeft aangekondigd. Het nadeel van 1 artikel is, is dat je nooit alles in de kop kunt krijgen en mensen dus geen idee hebben of er iets interessants tussen zit.Heb zelf een switch en ben best wel een grote nintendo fan maar vroeg mij af nu 5 van de 10 frontpage artikelen over nieuwe switch releases gaan, had dat niet in 1 gekund ?
Dit doen we veel vaker. Met de E3-persconferenties gaat dat hetzelfde en zijn er veel nieuwsartikelen op de frontpage over games voor dezelfde console. Ook bij andere tech-aankondigingen, zoals met de Apple-keynote van woensdag of andere grote persconferenties, doen we dat op deze manier. Zo kan iedereen hopelijk op de frontpage het nieuws vinden dat hem of haar interesseert
Denk dat voor diegene waar het voor geld de interesse al gewekt wordt met 'Diverse aankondigingen voor de Nintendo switch' als ze de Nintendo Direct al niet al lang hebben gekekenarnoudwokke schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:03:
Maar hoe had je dan geweten wat er allemaal was aangekondigd?
Met een E3 heb je wat meer diversiteit tussen consoles maar omdat Nintendo dan vaak niet meedoet krijg je inderdaad dit soort situaties.
Niet dat ik er mee zit of zo maar dacht eerst even dat ik op de PU site was beland

Zoals mensen met een voorliefde voor NES-controllersDenk dat voor diegene waar het voor geld de interesse al gewekt wordt met 'Diverse aankondigingen voor de Nintendo switch'
arnoudwokke schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:15:
Zoals mensen met een voorliefde voor NES-controllers?