Toon posts:

Wie van de twee...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan goedkoop aan een Telfort en een Ben abonnement komen, veel goedkoper dan van dt, kpn en libertel en nu zit ik te twijfelen welke van de twee ik zal kiezen. Mijn vraag aan jou is of jij je ervaringen met 1 van de 2 providers kan posten. Ik heb het nu niet over de klantenservice o.i.d., maar over het bereik in de volgende plaatsen waar ik vaak kom:

Amsterdam
Zwolle
Kampen
Heerde

Alvast bedankt maat.

Verwijderd

bel ze op en vraag hoe de dekking daar is.
(dmv postcodes)

Je kunt ook telefoonzaken in die regio opbellen om dat te weten te komen.

Tevens moet je kijken naar de administratie en service, Daar is BEN naar mijn mening beter in.

Telfort liep naar mijn mening nog wel eens grandioos achter (3 maanden ) met hun rekeningen.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Di andere providers kun je ook heel goedkoop krijgen hoor, zoek maar es wat beter. :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 14:51 schreef mbvisiontt het volgende:
Di andere providers kun je ook heel goedkoop krijgen hoor, zoek maar es wat beter. :)
Vertel jij mij maar eens waar ik die kan vinden dan 8-)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

watd acht je van hier , of hier , ff zoeken en je vind een heleboel ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• mbvisiontt
Op donderdag 19 juli 2001 15:35 schreef kamstra het volgende:
watd acht je van hier , of hier , ff zoeken en je vind een heleboel ;)
Mooi, of ik ze ook niet te 'lynken'... ;)

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Heb zwaar slechte ervaringen met BEN.
Als ik midden op de markt stond van ons dorpke had ik net 1 streepje bereik. Maar goed, ik kom niet in de randstad of in andere dichtbevolkte gebieden, dus ik weet niet hoe het daar is.

Greetzzz, ThaDuck

Flap

Verwijderd

Topicstarter
Oké, van lynk.nl was ik al op de hoogte en daar komen bij een abonnement van 150 of 120 minuten ben en resp. telfort beduident goedkoper uit. Nu es even die andere checken.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, die andere e-shop is tijdelijk gesloten

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 15:38 schreef UDuckling5 het volgende:
Heb zwaar slechte ervaringen met BEN.
Als ik midden op de markt stond van ons dorpke had ik net 1 streepje bereik. Maar goed, ik kom niet in de randstad of in andere dichtbevolkte gebieden, dus ik weet niet hoe het daar is.

Greetzzz, ThaDuck
In welk dorpke was dat?

• mbvisiontt
er zijn er nog veel meer, kijk ook maar eens op www.gomobile.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 15:43 schreef mbvisiontt het volgende:
er zijn er nog veel meer, kijk ook maar eens op www.gomobile.nl
Oké, das ook een goede :)

Maar mijn vraag blijft staan. Wat zijn jullie ervaringen met telfort en ben in de bovengenoemde plaatsen? Misschien kan ik de vragen iets algemener maken, wat zijn jullie ervaringen met welke provider dan ook in de bovengenoemde plaatsen?

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet uit welke provider dit keer

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Ik heb een hele tijd Telfort gehad, en het is echt een van de relaxtste van allemaal.
Het is supercheap en als je geen bereik meer hep, dan schakelt ie autiomatisch over op Libertel. tenminste bij mij wel. dat was pre paid ik weet niet hoe dat gaat met abo

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 17:01 schreef daFubar het volgende:
Ik heb een hele tijd Telfort gehad, en het is echt een van de relaxtste van allemaal.
Het is supercheap en als je geen bereik meer hep, dan schakelt ie autiomatisch over op Libertel. tenminste bij mij wel. dat was pre paid ik weet niet hoe dat gaat met abo
Tja, dat overschakelen naar Libertel dat gebeurt binnenkort toch niet meer? Er is toch een soort overeenkomst gesloten een aantal jaren geleden en die is nu beeindigd? Betekent dat dat Telfort nu slecht bereik krijgt of zijn hun al zo ver gevordert dat ze nu zelf ook een relaxed bereik hebben zonder Libertel.

Verwijderd

neem Telfort, ik ben nooit zo weg geweest van Ben en dekking van Telfort is beter. Als je in een stad woont maakt het niet zoveel uit want die zijn vaak goed gedekt

Verwijderd

Topicstarter
Ja, in Amsterdam zal het vast wel goed gedekt zijn en in Zwolle vast ook wel, maar in Kampen en Heerde misschien wel een heel stuk minder. Vinnik eigenlijk ook wel belangrijk.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:48

-Stef-

Slainthe!

Ik zou niet voor Ben gaan. Heb ik ook en als ik hier thuis (hartje Utrecht) mijn voordeur dicht doe is het net alsof ik in een bunker zit oftewel geen bereik. Over de door jou aangeven plaatsen kan ik zeggen dat ik regelmatig in een hotel vlakbij Heerde zat waar mijn bereik dan ook tot 0 gereduceerd werd. Libertellers en KPN-ers hadden er wel bereik. Telfort weet ik niet.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, oké. Ik ga dan denk ik toch maar voor de Telfort ga omdat ik van jullie toch Ben-vaak negatieve verhalen hoor.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:36
Telfort is goed! ik heb die libertel-overschakeling eigenlijk helemaal niet gemist.

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 17:18

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Op donderdag 19 juli 2001 23:06 schreef Rampheerde het volgende:
Ja, in Amsterdam zal het vast wel goed gedekt zijn en in Zwolle vast ook wel, maar in Kampen en Heerde misschien wel een heel stuk minder. Vinnik eigenlijk ook wel belangrijk.
Ik weet dat Kampen goed is, ik heb een collega wonen daar en die zei dat het nu altjd goed is. Hoe het in Heerde is weet ik niet, maar bij de klantenservice van Telfort kunnen ze je wel vertellen op postcode niveau hoe de dekking is.

Antenne en masten malloot

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Ik zeg ook Ga voor telfort... echt een top provider... (zeker beter als bij ben...)
en ik denk dat je ook zonder libertel, telfort een goed netwerk heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Oké, hartstikke bedankt weer. Als iedereen zo positief is over Telfort dan moeten ze wel goed zijn. Zeker ten opzichte van Ben.

Another case solved.
Pagina: 1