hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Schermen verder van elkaar zitten. Ze liggen elkaar blijkbaar niet 
Ik denk niet dat folie veel helpt. Een paar centimeter meer ruimte is meestal genoeg.
Ik denk niet dat folie veel helpt. Een paar centimeter meer ruimte is meestal genoeg.
was ik al bang voor.
die paar centimeter heb ik dus eigenlijk niet....
Verwijderd
Alu FOlie zal de straling misschien wel blokken ja , anders probeer je gewoon meerdere lagen alufolie.
suc6
suc6
Verwijderd
Afbreken die muurOp donderdag 19 juli 2001 14:47 schreef kazz1980 het volgende:
was ik al bang voor.
Ik ken iemand die de achterkant van zijn scherm in een andere kamer heeft staan
Hey, je kunt altijd een folie proberen maar verwacht er niet (te)veel van. Ik heb ooit mijn schermen van ellende maar op een plaats gezet met iets meer ruimte...
haha....
alleen jammer dat het geen muur is die in de weg zit maar een stalen balk van mn bureau....
Als ik die sloop komen al mn PC's en beeldschermen naar beneden zetten...haha
alleen jammer dat het geen muur is die in de weg zit maar een stalen balk van mn bureau....
Als ik die sloop komen al mn PC's en beeldschermen naar beneden zetten...haha
Heb ff wat alu-folie geregeld en het help wel degelijk iets!
Zie nu alleen nog horizontale streepjes door het scherm bewegen aan de zijde waar de Mac staat. Niet erg storend.
Beters!
Dank in elk geval voor de hulp!en onthoud! twee lagen folie verhelpen het probleem niet maar blokkeren wel degelijk een deel van de negatieve straling!
Zie nu alleen nog horizontale streepjes door het scherm bewegen aan de zijde waar de Mac staat. Niet erg storend.
Beters!
Dank in elk geval voor de hulp!en onthoud! twee lagen folie verhelpen het probleem niet maar blokkeren wel degelijk een deel van de negatieve straling!
Je kunt ook nog spelen met de refresh van de schermen. Ik heb een Matrox G400 met een 19" en een 17" eraan vast en heb daar een beetje mee zitten knoeien totdat het weg was. 85 op de ene en 75 op de andere gaf bijvoorbeeld vet interferentie. Wil ze namelijk natuurlijk wel pal naast elkaar hebben
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Pagina: 1