Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• StanNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-06 00:47
Ik heb momenteel een Xperia XZ die ik wil verkopen maar ik weet niet wat de handigste plaats is om dit te doen, aangezien ik nooit eerder mijn telefoons verkocht hebt. Waar mogelijk zou ik ook mijn oude Galaxy S5 Mini willen verkopen, maar dat is bijzaak.

Mijn Xperia XZ heeft lichte krassen op zowel de voor- als achterkant, dus bij Rebuy krijg ik er ongeveer €122 voor, en bij Doctorphone maar liefst €123.

Hebben jullie ervaringen bij Rebuy of Doctorphone? Of denken jullie dat ik de telefoon beter kan verkopen bij marktplaats of bij V&A hier?

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik heb geen idee voor hoe veel die telefoon tegenwoordig nog verkocht kan worden, maar ik zou de V&A altijd aanraden om iig naar te kijken. Er zullen vast meer mensen zijn die het device nog aanbieden, dus kijk daar een beetje de prijsverhouding bij vandaan die je kan proberen te rekenen.

Verwijderd

V&A hier is voor mij iig de fijnste optie. Je krijgt er zeker meer voor dan bij Rebuy/Doctorphone, en het is niet zo;n zooitje als op marktplaats.

Tuurlijk, rotte appels heb je overal, maar als verkoper gewoon laten ophalen of pas verzenden na betalen, en je zit wel goed.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@StanNL zoals altijd krijg je voor een toestel wat een gek ervoor geeft, maar over het algemeen krijg je bij inkoop / inruilinstanties er minder voor dan wanneer je hem zelf verkoopt op Marktplaats of de V&A.

In ieder geval kan je het toestel in de https://tweakers.net/aanbod/ gewoon te koop zetten of ga daar kijken naar wat andere voor het toestel vragen.

Verder is het forum niet te plek voor dit soort topics, dus hier komt een slotje op.

Dit topic is gesloten.