Toon posts:

Bepaalde apps crashen op ipad air 2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum, omdat ik een dringende vraag heb over mijn iPad air 2. Ik heb 2 jaar geleden een iPad air 2 gehad en deze toen verkocht omdat ik geld nodig had, nu kon ik voor een leuke prijs weer een kopen bij de used products in Amsterdam oost. Gelukkig met 3 maand garantie.

Want ik heb nu namelijk het volgende probleem: ik heb bepaalde apps gedownload uit de Appstore zoals fortnite, my café, hole.io noem maar op... maar deze crashen na een paar tellen. Het beeld bevriest en hij maakt een crash geluid.

Aangezien al mijn electronica bestaat uit Apple producten en ik redelijk veel van technologie weet, was ik erg verbaast. Mijn eerste reactie was app sluiten, weg swipen uit recent geopende apps en opnieuw proberen, maar weer na een paar sec. loopt hij vast. Dus ik de iPad helemaal uit zetten en weer aan, maar nee hoor... Mijn laatste hoop was om hem in fabrieksinstellingen te zetten, dus zo gezegd zo gedaan.. maar helaas niks mocht baten,

Heeft iemand van jullie enig idee wat ik hier mee moet? Kan ik dit zelf verhelpen of toch maar terug brengen naar Used Products? ;w

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 02:10 ]

Alle reacties

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hij maakt een crashgeluid...? Wat moet ik me daar bij voorstellen? 0o

Wat staat er zoal in de crashlogs?
Instellingen - Privacy - Analyse - Analysegegevens - Appnaam-datum-tijd

Je kan anders ook eens proberen met iTunes iOS opnieuw te installeren. Geen backup/reservekopie terugzetten voor t geval daar iets corrupt in is. En dan kijken wat ie doet.

“Nu kon ik voor een leuke prijs weer een kopen bij de used products in Amsterdam oost”

Echt? Dat verbaast me. Zie die toko wel eens voorbij komen op Marktplaats en dat zijn meestal belachelijke prijzen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Met crash geluid bedoel ik de speakers die even een kraak geluid maken.
Als ik naar analysegegevens kijk kom ik niet bij een kopje appnaam-datum-tijd..
Ik zal eens googlen hoe ik via iTunes iOS opnieuw moet instellen en dan ga ik het even proberen.
Ik heb de iPad air 2 16gb 4g gekocht voor €219,95 leek mij een leuke prijs.