Toon posts:

"I/O error reading disk" bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net m'n computer volledig opnieuw in elkaar gezet, omdat ik een gaar moederbord had. Met een nieuw moederbord aan de slag gegaan en nog steeds in de hoop dat ik eindelijk verlost ben van m'n maandenlange computerproblemen krijg ik deze foutmelding:
"I/O error reading disk" De disk waar het hierom gaat is mijn ghost-cd om al mijn shit weer terug te zetten. Het ligt niet aan deze cd, die doet het in een ander compu namelijk wel. Het probleem is ook niet de CD-rom speler zelf, want met een andere cd-romspeler krijg ik precies dezelfde error...
Ik wordt langzaam gek, want ik ben echt al maanden bezig om een werkende computer te krijgen. Ik heb inmiddels al een nieuw moederbord een nieuwe CPU een nieuwe harddisk en een nieuwe voeding geinstalleerd en het werkt dus nog steeds niet |:(

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt voor jullie tijd

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er net achter gekomen dat ik deze error niet krijg als ik de cdrom aansluit op de gewone udma poort op mijn moederbord. Ik had de cdrom aangesloten op de highpoint 370 raid controller die ook op mijn moederbord zit. Ik dacht dat dit wel zou kunnen, blijkbaar niet dus..

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:12
Er zijn wel meer problemen met die highpoint raid krengen. Ik heb em op m'n BP6 ook maar uigeschakeld.