Vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik had vandaag een heel vreemd ding. Na school ging ik met mijn vriendinnen nog even naar de winkel en deed ik mijn iPhone 5s in mijn tas (geen schade). toen ik hem eruit haalden omdat ik hem nodig had zag ik ineens dat er een heel hoekje uit was met een barst er naast van links tot rechts, ook deed het touchscreen het niet goed en was de kleur heel raar met strepen er door heen. ik weet niet wat er is gebeurd dus is er iemand die dit heeft meegemaakt? en kan helpen. iPhone 5s van ruim 3 jaar oud. ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen :-( er komen nu ook ineens meer barsten bij zonder een val. de tas is nergens tegenaan gekomen, maar het stukje dat mist lag nog in de tas.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 08:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04:34

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Wat is je vraag?

Spullen kunnen kapot gaan dit zeer zeker ook per ongeluk en dat wil niet zeggen dat je het expres hebt gedaan, dit kan gewoon in je tas gebeuren en tegen aanlopen precies dat hoekje van je telefoon in je tas raken en het is stuk, vertel eerlijk tegen je ouders, en sparen voor een nieuwe.

Of dit
Cougar schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:50:
Een 5s is gelukkig niet zo duur meer om te (laten) repareren.
Scherm kost keer tussen de 60 en 90 euro afhankelijk bij wie en oem scherm of imitatie.

[ Voor 56% gewijzigd door 42dpi op 13-09-2018 20:52 ]

Si vis pacem, para bellum

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 13:57
Met je tas ergens tegengestoten, of iets op je tas gevallen (iemand per ongeluk op getrapt bijvoorbeeld)?

Veel andere opties zijn er niet.

Spijtige zaak, maar sh*t happens :)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderH_ op 13-09-2018 20:49 ]

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Een 5s is gelukkig niet zo duur meer om te (laten) repareren.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Verwijderd Hoezo durf je 't niet aan je ouders te vertellen?

Je bent zelf zo te lezen nog minderjarig én je ouders hebben dat toestel voor je bekostigd? Als je het toestel gaat vervangen door een ander toestel dan komen je ouders daar vroeg of laat vanzelf toch wel achter en snijd je jezelf daar alsnog mee in de vingers.

Wat voor een smartphone je ook hebt.... Die dingen gaan ooit stuk zonder dat je er zelf wat aan kunt doen!

[ Voor 18% gewijzigd door Will_M op 13-09-2018 21:02 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canon_nl3
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-08 04:30
Kan je niets aan doen. Kan gebeuren. De ene keer valt je telefoon van 1.5m hoog en is er niets aan de hand, de andere keer 30cm op een steentje en hij is volledig kapot.
Pagina: 1