• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zojuist tijdens het eten werd er aangebeld en drukt een vriendelijke man van PostNL op typische PostNL methode een papieren zak in mijn handen en roept iets over “... van PostNL”. 8)7

Na de kinderen weer aan tafel te hebben kijk ik direct wat erin de blanco papier tas zit; twee gesealde merkproducten.. Geen briefje en geen woord op de tas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AoufgxEWOYE0eGHDOFvoD5uu/medium.jpg

Vervolgens kijk ik vanuit de keuken even naar buiten en staat de PostNL bus nog geparkeerd op een typische PostNL manier nog de administratie af te ronden.

What the f#ck just happend?

Edit: Het komt bij Stockon vandaan..

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Je had het ook aan de bezorger kunnen vragen i.p.v. een topic te openen op GoT?

Vaak bu'j te bang!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:03
Woon je in een duur huis? Heb je vijanden?

Misschien krijg je over een week wel de eerst rekening van een abonnement :p

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik zag afgelopen week op (lineaire) TV een commercial voorbij komen waarbij PostNL ook levensmiddelen gaat bezorgen voor één of andere webshop op basis van "JiT".

Zou 't daar toevalling een actie van zijn zodat deze manier van levensmiddelen bestellen en bezorgen een beetje onder de aandacht gebracht gaat worden?

Die "Soja" producten zijn waarschijnlijk veilig houdbaar tot in 2099, ofzo 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 13-09-2018 19:07 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Levensmiddelen van een vreemde aannemen, verpakt in een blanco tas, zonder begeleidend briefje en contactgegevens?? Tot zover niks aan de hand maar ik zou het linea recta de vuilnisbak in gooien nu.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:16
eens: wtf just happened? :o

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deveon schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:29:
Zojuist tijdens het eten werd er aangebeld en drukt een vriendelijke man van PostNL op typische PostNL methode een papieren zak in mijn handen en roept iets over “... van PostNL”. 8)7

Na de kinderen weer aan tafel te hebben kijk ik direct wat erin de blanco papier tas zit; twee gesealde merkproducten.. Geen briefje en geen woord op de tas.

[Afbeelding]

Vervolgens kijk ik vanuit de keuken even naar buiten en staat de PostNL bus nog geparkeerd op een typische PostNL manier nog de administratie af te ronden.

What the f#ck just happend?
Kenteken van het busje opgeschreven ?
https://www.postnl.nl/kla...m-klacht/klacht-indienen/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deveon
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:30:
Je had het ook aan de bezorger kunnen vragen i.p.v. een topic te openen op GoT?
GoT is er nog, de bezorger is weg.
LED-Maniak schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:33:
Woon je in een duur huis? Heb je vijanden?

Misschien krijg je over een week wel de eerst rekening van een abonnement :p
Geen duur huis en zover ik weet geen vijanden, zal bijna vereert zijn als iemand zoveel moeite doet ;)

Bij een abonnement of promotie zou ik toch iets van een kaartje verwachten, of tenminste mijn adres...

Edit:
Het zijn wel toevallig(?) twee producten die ook bij Stockon besteld had, maar alsnog geen briefje of eigen adres... Hoe komt het bij mij..? 8)7
Niet aangedacht, het is niet zo dat ik het ene verdacht situatie vind, gewoon... vreemd.

[ Voor 26% gewijzigd door Deveon op 13-09-2018 18:59 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Deveon schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:49:
[...]

[...]

:O als je wel naar de keuken kan lopen en naar buiten kan kijken, hoe lastig is het dan om die "typische PostNL medewerker" alsnog aan te spreken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Deveon schreef op donderdag 13 september 2018 @ 18:49:
[...]

>>KNIP<<

Edit:
Het zijn wel toevallig(?) twee producten die ook bij Stockon besteld had, maar alsnog geen briefje of eigen adres... Hoe komt het bij mij..? 8)7

[...]

Niet aangedacht, het is niet zo dat ik het ene verdacht situatie vind, gewoon... vreemd.
Bél die toko gewoon eens. Waarschijnlijk komt 't dus gewoon van die webshop (welke ik hierboven al noemde middels de commercials op de lineaire TV zenders).

[ Voor 16% gewijzigd door Will_M op 13-09-2018 19:06 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Deveon
  • Niet online
Daar zijn ze veel te hip voor, maar inmiddels heb ik de app weer en het komt inderdaad daar vandaan. Wel vreemd gezien ik niet besteld had (ik snap de abonnement structuur, maar de bestellijst is leeg).

Vorige bestelling kwamen echter in dozen en veel verpakkingsmateriaal. Glazen flessen in een papierenzakje is niet echt geschikt voor de gemiddelde bezorger..

Bedankt allemaal!
Pagina: 1