• F A
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-09 18:36
Hai,
Ik heb voor school een project gekregen, waarbij ik een computer moet samenstellen voor een journalist die vooral foto's stuurt en ontvangt via mail en artikelen schrijft op word (of een ander programma)

Ik zou graag willen weten wat belangrijk is om te hebben in deze computer. En de componenten die minder belangrijk zijn. Daarnaast wil ik weten of er alternatieven zijn van Word die ik ook kan gebruiken.
En of er dingen zijn waar ik rekening moet houden bij de componenten.
Ook zou advies voor randapparatuur handig zijn, want tot nu toe heb ik niet veel gevonden naast een printer, monitor, toetsenbord + muis en een Ethernet verbinding.

Ik neem aan dat Windows de beste optie is voor het besturingssysteem voor de computer, maar ik het me daarin niet verdiept. Dus als iemand daar advies bij heeft zou dat erg veel helpen.

Ik hoef geen exacte componenten te krijgen maar ik wil alleen weten wat belangrijk is en welk merk ik daarvoor het beste kan gebruiken. Bijvoorbeeld: Intel voor CPU vanwege ...

Dank _/-\o_

P.s Ik kan een deel van de context van de opdracht posten als dat nodig is.

~F

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Huiswerkopdrachten mag je gewoon zelf doen. Gezien je vragen heb je nog niet genoeg nagedacht ;).

Dit topic is gesloten.