Toon posts:

Verwarring rond versie Office 2016

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Graag wil ik hier volgende onduidelijkheid even schetsen. Ik heb via een website Office 2016 gekocht voor thuisgebruik en zelfstandigen. Het gaat hier om een volledige versie.
Ik heb naar microsfot gebeld en zeggen dat het over een versie gaat niet voor consumenten maar voor ontwikkelaars.

Als ik Word en Excel voor de 1ste keer open en ik klik op aan de slag krijg: Wij wensen u veel succes met uw 365 aankoop.
Als ik vervolgens ga kijken in Word zie ik bij licentie staat: retaillicentie 2016.

Klik ik op de licentievoorwaarden krijg ik een heel document met uitleg over algemene voorwaarden en staat me daar ook weer ergens in: dank u voor uw abonnement 365.

Het is me even niet duidelijk wat ik nu precies heb. Ik heb contact gehad met de verkopers, maar dit is allesbehalve goed verlopen vandaar dat ik mijn post hier nu plaats.

1. Kan iemand me duidelijkheid geven welke versie ik nu heb?
2. Vanwaar de melding bij 1ste maal openen: succes met 365 aankoop?
3. Vanwaar dat er in de licentievoorwaarden zoveel over de 365 versie wordt gepraat?

Graag had ik op deze 3 vragen een duidelijk antwoord.

Bedankt

Mvg

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 22:47
Ik snap echt bijzonder weinig van je vragen, en heel je verhaal eigenlijk.

Kan je wat screenshots maken, om te laten zien wat je niet snapt?

The devil is in the details.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zie je dit?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kwY4AUn.png

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me zeggen hoe ik hier screenshots kan plaatsen of bijlage toevoegen want simpel knippen en plakken kan niet. Zou handig zijn als ze die functie op diverse fora zouden standaard toevoegen. (de paperclipfunctie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:05
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:38:
Kan iemand me zeggen hoe ik hier screenshots kan plaatsen of bijlage toevoegen want simpel knippen en plakken kan niet. Zou handig zijn als ze die functie op diverse fora zouden standaard toevoegen. (de paperclipfunctie)
Boven aan het topic op reageer drukken en dan op Afbeelding toevoegen ? |:(

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Als je leverancier je niet kan uitleggen hoe Office365 en Office 2016 met elkaar verweven zijn, dan heb je vast niet heel veel betaald voor je Office. Zeker omdat MS aangeeft dat de verstrekte licentie niet overeenkomt met wat jij gekocht denkt te hebben.

Misschien is het het slimste om de koop te ontbinden en je geld retour te vragen en elders (voor een paar knaken extra) een minder grijze licentie met meer ondersteuning aan te schaffen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar gaat het niet om; het gaat erom welke uitleg nu de correcte is. Ik wou dat ik screenshots kon posten maar dat gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Misschien dat je hier iets aan hebt:
https://support.office.co...60-46f9-9e90-a239bd27eb96

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:48
Screenshot op imgur.com plaatsen en hier als link is toch niet zo moeilijk?

Verder: heb je een key gekregen? Wat heb je wel gekregen?

[ Voor 28% gewijzigd door pennywiser op 14-09-2018 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik tegen jou zeg; hoe dat je een scorpionpose moet uitvoeren, dan weet jij dat toch ook niet. Ondertussen heb ik meer info gevonden betreffende de kwestie en eens tegoei de licentieovereenkomst doorgelezen; te snel was ik daarmee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:28:
Als ik tegen jou zeg; hoe dat je een scorpionpose moet uitvoeren, dan weet jij dat toch ook niet. Ondertussen heb ik meer info gevonden betreffende de kwestie en eens tegoei de licentieovereenkomst doorgelezen; te snel was ik daarmee

Dus: Forum FAQ #images

[ Voor 5% gewijzigd door Ebayzo op 14-09-2018 14:31 ]

Default blanke hetero

Pagina: 1