Vraag

• Nathanvandijk
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-05 01:00
Mijn vraag
ik heb een Engenius ENS202EXT en ik kan er niet in en ik kan er ook niet mee verbinden en er brand 1 led van PWR (Power led) en die knippert heel snel achter elkaar mijn vraag is wat betekend dat en hoe kan ik er in komen en weer gebruiken want de lan leds en wlan leds branden niet

ik hoop dan jullie mijn kunnen helpen

ik heb het ook geprobeerd om hem te reseten maar heeft niet geholpen
dan gaat de power led heel lang branden en dan gaat hij kipperen en dan gaat de led branden van lan heel effe en dan gaat hij weer gewoon knipperen

ook heb ik geprobeerd om de stroom toevoer aan en uit te zetten en dat gaat als volgt zie hier boven

ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen

Alle reacties

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 21:56
Voeding toevallig niet stuk? Of de poe injector?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Nathanvandijk
Geen van 2 zijn stuk dus helaas ben ik nog niet geholpen

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-06 19:31

ongekend41

Division Brabant

Er mogen best wat punten, comma's en hoofdletters in de OP worden verwerkt. Dat maakt het het een stuk leesbaarder en begrijpelijker.

Hoe probeer je te verbinden, via wifi of met kabel? Na een reset is waarschijnlijk alleen kabel bruikbaar.
Hoe probeer je te verbinden? Als dat op een IP adres is, dan zal dat na een reset het default ip adres (192.168.1.1) zijn.
Er kan uiteraard ook echt iets stuk zijn maar dat hoeft niet. Meer informatie is welkom.
Handleiding

nope

• Nathanvandijk
Beste ongekende 41

ik heb hem net weer geprobeerd om er in te komen via de ethernet kabel helaas mag dit niet werken

De vraag die u stelde om meer punten comma's en hoofdletters te gebruiken is voor mijn helaas niet haalbaar omdat ik dyslectisch heb. ik probeer het zo goed mogelijk het verwoorden maar dit kost mijn heel veel moeite om dit te doen en ik hoop dit u het begrijpt waarom dit niet haalbaar is en ik vraag hierbij u begrip

Bedankt voor de reactie voor beide uiteraard.

• GustavMulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-05 20:08
Mocht het inloggen niet lukken ->

Eerst het apparaat een 30 - 30 - 30 reset geven.

Sinds een aantal weken wordt de oudere firmware niet meer ondersteund. Je moet de firmware een update geven. Dit gaat in sommige gevallen niet meer automatisch.

http://ezwifi.eu/what-why-how/v3/v3-firmware je model kiezen dmv op de afbeelding van het apparaat wat je in je bezit hebt te klikken.

Anders via deze weg.

Kijk even op de site: http://ezwifi.eu.
Pagina: 1